/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Nogle der har oplevet noget sjovt!!!
Fra : Sunowich
Vist : 498 gange
42 point
Dato : 02-08-04 23:29

Hejsa syns lige at jeg vil have lidt smil frem Her er mit bidrag Min Datter på 3,9 år krabbede sig fremad i vores store gårdsplads med grus som er temmelig stor Jeg var ikke rigtig opmærksom før hun var halvvejs igennem gårdspladsen over mod mit værksted hvor jeg stod Pludselig stillede jeg skarbt på hende og så at hun skrabede trusserne gennem gruset samtidig med at hun holdt op i sin kjole som var ganske ny og så holdt hun fødderne hævet over jorden samtidig jeg spurgte hende hvad hun dog lavede hvorefter hun svarede at hendes nye sko jo ikke skulle blive beskidte

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 02-08-04 23:44

Sune
Børn er bare dejligt og så herligt logiske

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-08-04 23:44

Sød historie

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-08-04 23:56

Min CD-DVD afspiller der sidder i computeren,har jeg forbundet med en 10m lang ledning til fjerneren.(2 frem og tilb.)
De går forbi døren ud til køkkenet,og nåja de ligger altså bare på gulvet (endnu),men Fedtmule var igang med noget
indviklet noget,som jeg lige skulle følge med i ,samtidig med at jeg skulle ud og skrue ned for kartoflerne,men mine fødder hang fast i de satans ledninger,og katastrofen var ikke til at undgå.Okay det var først sjovt et godt stykke tid efter.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 03-08-04 00:07

Keldd

hva fan er der sjovt ved din oplevelse, ja jeg spørger bare.

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 03-08-04 00:08

Keldd

nå ja jeg har lige læst din profil !!!!

per

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-08-04 00:14

Har lige læst din, Bibel jaee læst og læst det er så meget sagt det minder jo om kejserens nye klæder, men du har jo som ses ikke så meget at fortælle Det er jo ikke din tråd så lad mig om at bedømme om noget er morsomt Og kom så lige med noget andet end dine sædvanlige bitre udstødninger eller ..........................Skrid
Men venlig hilsen Suno

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-08-04 00:18

Din profil er meget rammende bibsamie Eller indholdsløs kunne man være fristet til at sige

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 03-08-04 00:25

Ha ha sune,nu kender vi dig igen.Har ikke optrådt i Smalltalk før,
men lad os se hvad der sker.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-08-04 00:30

En sjov historie:

På et site der hedder Kandu er der en bruger ved navn Sunowich der opretter en tråd i smalltalk, om der er nogle der har oplevet noget morsomt??? En anden bruger kommer med et indlæg om noget sjovt som han har oplevet og en 3. bruger der ikke syntes dette er spor morsomt, begynder at kaste med svin. Dette forårsager mere svinekast....... godt det er sommer og vejret er perfekt til grillning - tror vi alle skal have grillet pattegris i morgen....

Se, det da sjovt

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-08-04 00:30

Kommer i tanke om en oplevelse for et par år tilbage! Mig og et par venner sad og nød solen og et par pils på en trappe i Paradisgade i Århus! Lige over for pornebutikken! Pludselig kom en ældre kone på ca. 80 år stavrende ud fra butikken bærende på et pornoblad i sin slet skjulte bolche rødstribede papirspose, og hjulede ned af gaden! Et øjeblik efter dukkede indehaveren af biksen op i døråbningen og spejdede til begge sider hvorefter han løb efter den gamle dame, mens han råbte så hele Århus kunne høre det. "Hallo dame, du glemte din stok"

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-08-04 00:32

Toupie vi kan altså ikke blive ved med at mødes på denne måde

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-08-04 00:35

Tedd jeg har da ellers aldrig før hørt noget negativt om, at komme samtidigt

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-08-04 00:44

1-0 Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-08-04 00:45

Tak

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-08-04 00:46

Ja men ligefrem komme to gange på en aften er det ikke fråds?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-08-04 00:47

kan da umuligt være frås

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-08-04 00:58

Altså hvis i spørger så det er helt ok med mig Hi hi

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 03-08-04 06:24

Hvorfor ikke forsøge, at holde jeres slibrige kommentar væk fra en offentlig hjemmeside. Hvis i har et stort behov for at tale/udføre lagengymnastik så overvej at få et jer et liv IRL. det er nu en gang der det bedste sex foregår, og vi andre bliver fri for jeres "billige" kommentar eneste minus er at i så mister i det "kick" at være focus, som åbenbart er vigtigt for jer!!!!!!

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 03-08-04 08:16

DAW Sunoswitch

det var længe siden, jeg har helt savnet din gylle.

per

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 03-08-04 08:26

min: jeg læste denne debat

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 03-08-04 09:25

For ligesom at bidrage til noget balance her, det må være plussiden, der mangler et tilskud, vil jeg lige sige at jeg syntes at keldds historie var ÆGTE morsom. Og det at du keldd, (efter et sykke tid) selv syntes at det var sjovt er da herligt.
Jeg har ikke selv lige en sjov historie i ærmet. (jeg har ingen ærmer)

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-08-04 09:25

Hej Knete

Du er en sjælden bruger af Kandu.dk kan jeg se, så du ved åbenbart ikke at smalltalk trådene (som denne og den anden tråd du lige har kommenteret er), og de må bruges til smalltalk. Vi er en del brugere herinde der har været her længe og derved nok er blevet lidt mere personlige, specielt i smalltalk. Dette gør, at tonen godt kan blive "let" men det er ikke ensbetydende med, at det er det grundlæggende "drive" i vores liv og at vi ikke har et liv i IRL

// Toupie

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 03-08-04 09:27

Sunowich^^...sød datter.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 03-08-04 09:27

Sunowich^^...sød datter.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-08-04 09:54

KNETE Har du overvejet at slukke din egen puter og eller bare smutte herfra eller du ku måske ligefrem bidrage med noget sjovt Dine sure opstød er der ihvertilfælde ikke nogle der har brug for.
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunosvich

Dato : 03-08-04 10:46

hej suno

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-08-04 12:45

Knete
du kan jo alligevel ikke lade være med at læse det

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-08-04 13:15

Jeg var denne sommer på en længere køretur og vi holdt derfor ind for lige at strække benene og få lidt luft til tæerne. Efter yderlig ca 300 km opdager jeg til min rædsel, at jeg har efterladet mine sandaler UDENFOR bilen og min mobil ovenpå taget - og det fan'me midt ude i Australiens vildmark

Og der ligger begge dele sikkert endnu

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 03-08-04 14:01

creamygirl

den da sikkert løbet tør for strøm

per

Kommentar
Fra : mato02

Dato : 07-08-04 02:36

Jeg har altså også en sjov oplevelse jeg vil dele.... det ligger godt nok nogle år tilbage men alligevel..

Jeg tror jeg var 19 på det tidspunkt og jeg skulle til en øjenlæge, da jeg kom hjem spurgte min lillesøster ,hun var 4-5 år dengang, om hvor jeg havde været.... min mor forklarede hende så at jeg havde været nede og få set på mine øjne...... min lillesøster så skræmt ud og spurgte....." gjorde det ikke ondt at få taget dem ud".

Det er snart ti år siden og jeg kan stadig le ved tanken om hendes udtryk dengang...

May

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-08-04 19:26

Har lige hørt en ny fra en ven Hans søn sad på potten som var noget nyt for ham Han råbte Far jeg har lavet en lort Faderen siger det var godt min dreng Lidt efter udbryder drengen Far den har fået unger
:--)

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-08-04 19:41

Ja og så på en søndag,næh det er sgu da kun lørdag,det må være varmen,ha ha ha :Do
Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-08-04 19:44

,sådan,der er altså varmen.
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-08-04 19:46

der=det,starter fint i aften.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 07-08-04 20:59

hvornår kommer der en der kan fortælle noget sjovt ????

per

Kommentar
Fra : mato02

Dato : 07-08-04 22:02

Blæst
I
Bolden
Samt
Altid
Muggen
I
Enden

Mvh May

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-08-04 00:35

Per skrid din negative nar
Sune

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 08-08-04 01:22

Jeg var ude på job (er trompetist) og har en trefodet stander til at stille trompeten på når der er pause........men i pausen ville de andre drille mig, så de havde tapet trompeten fast til standeren med gaffa-tape....så da jeg skulle spille melodi stemmen og klinge smukt ud over orkesteret sad holderen fast-tapet til trompeten.....det lød sgu ikke lige så flot, men de andre flækkede af grin!!! Og når bandet hygger sig smitter det af på publikum, så jeg valgte at tage det med et smil på læben
vh fluffy

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-09-04 11:44

For nogle dage siden var jeg til intromøde med min vælgerforening i Det Radikale Venstre. Vi blev vist rundt på 'borgen' af Naser Khader og havde mulighed for ved et gruppemøde i landstingssalen at stille spørgsmål. En kvinde spørger :

Hvad er egentlig kønsfordelingen hos medlemmer af Det Radikale Venstre ?

Den slags er der naturligvis lavet statistik over så svaret falder prompte : 60% mænd , 40% kvinder, akademikere mellem 34 og 44 år udgør majorteten.

Så er det jeg ikke kan holde min store mund lukket og tilføjer højt :

...men se jer omkring : Når Naser Khader leder mødet hedder det : 40% mænd , 60% kvinder , akademikere udgør næppe majorteten, men der er større spredning i aldersfordelingen.

Aldrig har jeg set så mange rødmende kvinder sidde forlegent og betragte deres skosnuder

Behøver jeg at tilføje; Khader havde svært ved at holde masken. Der var svært at tyde om også han rødmede ..eller han blot var ved at explodere af grin

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 13-09-04 00:28

En anden historie fra det Nordsjællandske:
Jeg var ikke ret gammel, da jeg var med min far ude at glive ål. Jeg sjoskede bagved, og min far puttede de ål han fangede i en stor sæk, han havde bundet i et reb og hængt over skulderen. Vi fangede mange ål, men jeg synes nu det var sjovere at se på alle de små dyr i vandet, end at holde øje med ham. Endelig synes han, at nu kunne det være nok, og vi begyndte at gå indad igen. Pludselig greb han sig til siden og sagede noget mine sarte barneører ikke forstod. Så gjorde han en masse hurtige bevægelser og hev en stor kniv frem, og vips, så skar han hovedet af en kæmpeål. Den holdt han godt fast på, og det var vist klogt nok. Der var nemlig hul i et hjørne af sækken, så alle ålene var smuttet igen. Den sidste var den der bed ham, men det skulle den så ikke have gjort.

En anden gang havde vi været ude at fange rejer. Med ålene der var direkte farlige i baghovedet, blev jeg pænt inde på stranden og legede. Strenge påbud om ikke at gå ud i vandet. Som om han behøvede at være bange. Der var jo farligt ude i det vand. Man kunne jo blive angrebet af ål og andre uhyrer (jeg har aldrig brudt mig om ål siden). Nå endelig kom han da tilbage igen, og vi kørte hjem. Vel ankommet hjemme hældte han alle rejerne ud i vasken. Jeg trak en stol hen til vasken, kravlede op og kiggede ned på alle rejerne. De var nu grimme og så mærkelige ud, synes jeg. De rørte noget på sig dernede, og pludselig er der en der springer op i mit øje. Jeg falder på gulvet med et brag af bare forskrækkelse, og både min mor og far styrtede hen for at se, hvad der var galt. Jeg hylede, så det kunne høres meget langt væk: Rejen sparkede mig i øjet, rejen sparkede mig i øjet!!!!
Siden har jeg fået at høre tusindvis af gange om den gang rejen sparkede mig i øjet. Det skulle bare selv prøve det.

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-09-04 14:37

Idag på jobbet (børnehave) skulle jeg følge en dreng ind og hjælpe ham med et toiletbesøg.

Pænt ventede jeg til han var færdig, hvorefter jeg hjalp ham med at blive tørret bagi.
Drengen kigger op på mig, og spørger:

"Hvor mange lo*** har jeg lavet" ?
"Du har lavet en" svarede jeg (hvilket var sandheden)

Nu blev drengens tone straks noget mere bebrejdende.

" Sig mig, hvorfor tørrer du mig så TO GANGE"?!

I just love Kids

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 14-09-04 17:25

Hej creamygirl.
Det var helt afgjort en af de gode. Det børn kan fyre af, er en af de rigtig dejlige ting ved at være pædagog. Hvor gammel er han??

Hilsen Jette

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 42 point
Dato : 14-09-04 18:27

Hej Jette.

Han er 4 år, og noget af det sødeste man kan tænke sig,
selvom han blev vred på mig idag

En anden sød historie kommer fra min venindes søn. Han var også ca. 4 år, da hans mor skulle til en begravelse. Af den grund kom der en snak i gang ang. døden og hvad der sker med kroppen efter vi er døde. Han blev fortalt, at farfar havde ønsket at blive brændt - men samtidig skynder moderen sig at sige, at det først er når man er gammel og syg, at man dør. Hun ville jo nødig at han skulle bekymre sig om dette emne i så tidlig en alder.

Der går så en rum tid, og da drengen næste gang var på besøg hos oldemor, siger han, mens han sidder og stryger hendes rynkede arm blidt:

"oldemor du godt nok gammel - hvornår går der egentlig ild i dig"?!

Jep, børn er herlige

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 14-09-04 19:12

Ja, man skal passe på hvordan ungerne opfatter det. De to historier har simpelthen gjort en småkedelig dag væsentligt bedre.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-09-04 20:23

Voksne er også herlige :

Set før på Kandu.dk, men jeg ka' ik' li' find' det :

Citat
Ved min barnedåb på en solskinsdag i maj sad hele familien i haven og nød en kaffe med kage og fejrede 'vidunderbarnet' : Motensens navnedåb. Som det var kotume havde Motensen dåbskjole på !
I skødet på oldemor bliver 'barnet' imidlertid utilpas i varmen og begynder at vræææææææææææææææle.................... :-()
Oldemor dypper resolut sutten : ..først i fløden, ...så i sukkeret ....og så i Cognak'en.

Stort påstyr...!!!!!!!! : Alle 'Kællingerne' gisper : Man giver da ikke så lille et barn alkohol ?

Hvor til oldemor svarer : "HOLD'A KÆFT KÆLLINGER....' ; ungen fejler sgu da ik' no'et ?

</MOLOKANSTADIGHUSKEDET> Glug glug glug.....

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-09-04 20:39

Det forklarer jo en del Molo Og forresten, hvis du ser nogle blå blink nærme sig, så er der en helt naturlig forklaring

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-09-04 20:39

Motensen ??? -> ..jeg hedder sgu da : MORTENSEN ...og det må være dén Cognac der virker endnu !

</HENRIK>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-09-04 20:42

tedd -> Jeg scanner til stadighed nettet...

...så ved jeg; hvornår jeg ska' finde bagtrappen

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 03-10-04 22:17

Tak for svaret creamygirl.