/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Kurt Cobain sang ???
Fra : Zambrotta
Vist : 361 gange
20 point
Dato : 02-08-04 22:24

Hey ved det er et svært spørgsmål men, jeg er ikke stor nirvana fan eller kurt cobain kender, men jeg hørte denne her virkelig fede sang med cobain, meget sentimental og lidt stille eftertænksom i det, men kender ikke titlen - tror den var ret berømt, nogen der har evt. forslag til hvad deter for en ??

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 02-08-04 22:30

http://www.cobain.com/cobain.html

Hvad med at følge de links som er på hans hjemmeside det kan være der er nogen der har lagt lidt lyd ud som du kan nikke genkendende til.
mvh Bevi54

Kommentar
Fra : Zambrotta

Dato : 02-08-04 22:41

Jaa der er bare ikke rigtig noget synes jeg :/

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-08-04 22:48
Kommentar
Fra : Zambrotta

Dato : 02-08-04 23:03

den var sådan meget trist i det, næsten som om han så tilbage på alt det han havde gjort han fortrød og så skrev en stille farvel alle sammen sang :S ret svært at forklare !

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 02-08-04 23:08
Kommentar
Fra : Zambrotta

Dato : 03-08-04 00:45

Den hedder Dumb :) tak for hjælpen