/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Slette filer i temp mappe
Fra : Sniper12
Vist : 694 gange
100 point
Dato : 02-08-04 21:57

Kan man bare uden vidre slette alle filer i.

C:\Documents and Settings\peter pan\Lokale indstillinger\Temp --- der ligger 450 MB nu gider ikke have det hvis det ikke bruges

C:\WINDOWS\Downloaded Installations\ --- her ligger der også 200 MB ca.

Accepteret svar
Fra : Dansende_T

Modtaget 110 point
Dato : 02-08-04 22:14

Dem i Temp kan du bare slette (efter en genstart er bedst) ... der er måske et par filer som ikke kan slettes ... fordi systemet bruger dem .. men dem må man jo bare lade være

Grunden til at temp fylder mere og mere er at windusk ikke er så dygtig til at rydde op efter sig

Downloaded installations bør du måske lade ligge ... det er windusk updates o.lignende

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-08-04 22:31

C:\Documents and Settings\peter pan\Lokale indstillinger\Temp også >JA<
C:\WINDOWS\Downloaded Installations også lidt i tvivl om der kan slettes >måske<

Kommentar
Fra : Sniper12

Dato : 02-08-04 22:34

okay jeg har prøvet at pakke alle de filer i C:\WINDOWS\Downloaded Installations for at se om de blev brugt den køre da stadig men vil lige genstarte den og se.

Kommentar
Fra : etdye

Dato : 03-08-04 10:33

C:\WINDOWS\Downloaded Installations ved jeg ikke nået om. men i C:\Documents and Settings\peter pan\Lokale indstillinger\Temp skal du slette alle filer udtag windows filerne og nu kommer det store PROBLEM hvad for nogen filer er windows filer ????????????????? men her er lidt hjælp. Jeg plejer at bruge et lille program der hedder ccleaner som du kan finde her http://www.majorgeeks.com/download4191.html

du skal bare trykke på RUN CLEANER NED I HJÆRNET når du har instaleret programmet

Kommentar
Fra : Pc freak

Dato : 03-08-04 15:13

du burde trygt kunne slette temp filerne eftersom de er blevet lagt i mappen fordi de er midlertidige.
jeg ved ikke med downloaded installations

mvh
Pc freak

Kommentar
Fra : Sniper12

Dato : 03-08-04 17:03

Jeg lavede en bat file i går, som slætter alle de filer i temp. den kan ikke slette 5-10 filer fordi de er i brug men ellers køre den fint stadig jeg pakkede også alle de filder i downloaded installations i går og den har da ikke brokkede sig over det.

Godkendelse af svar
Fra : Sniper12

Dato : 03-08-04 17:05

Tak for svaret Dansende_T.