/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Aloe Vera, fup eller fakta?
Fra : indy9
Vist : 3486 gange
100 point
Dato : 02-08-04 20:15

Hej Alle

Allerførst vil jeg sige at jeg IKKE er ude på at genere Forever Living Products eller deres mange forhandlere. Jeg ønsker kun at få luftet mit synspunkt og at få svar på om Aloe Vera holder hvad det lover.

Jeg har fuldt med i div. diskusioner vedr. Aloe Vera. og jeg bliver skuffet når jeg læser om forhandlerne af FLP's produkterne føre sig meget organiseret frem og skabe tillid og håb og love helbredelse og stiller sig selv frem som mirakel helbredt og sætter derefter stegegaflen i det stakkels håbefulde offer med et "Du kan da lige få min mail adresse!".

Jeg skal sige at jeg selv køber Aloe Vera gel, ligsom alle andre håbefulde mennesker i håb om det virker, men den agressive og glubske måde produktet forsøges sælges på giver mig IKKE lyst til at købe det næste gang, jeg har allerede dårlige fornemmelser omkring produktet. Dette er ærgeligt hvis det virkelig viser sig at det er et godt produkt. Jeg forstår godt at man ønsker at tjene nemme penge (som FLP lover). Jeg skal til sidst nævne at det ikke er første gang jeg er stødt på alternative produkter solgt på denne måde : Vitamin piller og polysaccharider har jeg brugt mange ærgelige penge på.

Dette er min mening og jeg ved at der er mange FLP forhandler der vi sige mig imod. Min bøn til jer er : skru ned for agressiviteten. Ellers er jeg bange for at FLP får så dårligt et image at det ikke kan rettes op igen.

Er der nogle blandt jer som kan dele ud af jeres erfaringer. Har I virkelig mærket en bedring på jeres krop, har produkterne fra FLP holdt det, de lover. Lad os få nogle "ærlige" mennesker frem og fortælle om deres erfaringer. Det kan jo kun gavne FLP's forhandlere at få en diskusion, så der kan blive rydet op i rodet.

TAK!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-08-04 20:20

Vi bruger aloe vera fra egne planter.
Ingen grund til at købe dyre produkter.
Hvis FLP får et dårligt ry er det vel deres egen skyld.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-08-04 20:54

Der er da ingen tvivl om at nogle planter har en helbredende effekt! Det der undrer mig omkring aloa vera er at det kun optræder i diverse kuponhæfter og plantede artikler i lokale annonceaviser! Alene det ville få en lille klokke til at ringe inde i mit hovede!

Kommentar
Fra : danatool

Dato : 02-08-04 20:55

ja aloe vera fra planten er det der dur
min mor brugte det på mig fra jeg var spæd og jeg bruger det idag
og nu bruger jeg det på min søn
det bedste ved det er at det gror som ukrudt

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-08-04 20:56

Jeg kender en som har været 99% fri for alvorlige migræneanfald gennem 3 år, efter hun begyndte at bruge FLP´s aloevera drikke-gel.
Men om det virker på alle ved jeg ikke.
Jeg bruger selv aloevera-gel (creme) og læbepomade. De er gode.

Deres tandpasta er et nummer for skrap. Den kunne man såmænd bruge til at slibe rust af bilen med.

Men produkterne er som alt muligt andet Network Marketing/Pyramidemodels salg alt for dyre.

Fordi der skal komme penge ind til at dække produktets pris, forhandler, underforhandler, underunderforhandler o.s.v.-o.s.v.

Kommentar
Fra : kurtfj

Dato : 02-08-04 21:48

Den ægte vare, hvor indholdet er tæt på 100 % aloe-vera er god nok, ligesom alt andet naturmedicin virker det på nogle og andre ikke. Herudover har mange fundet ud af, hvor godt ordet aloe-vera er at sætte på etikketten for at få større salg og her er det banditter er til stede, hvis der står på etiketten med aloe-vera, så prøv at vende flasken om på bagsiden og se hvor langt nede i indholdoversigten aloe-vera befinder sig, jo længere nede jo mindre af aloe-veraen.
Til det med at flp kører hårdt på med at fortælle hvor godt det er og hvor mange der er hjulpet, kan jeg som i så mange andre tilfælde sige, at de er ikke de eneste der fortæller halve løgne/eller sandheder om hvor godt produktet er. Nøjes som forbruger med at sige, det er værd at prøve, hjælper produktet på mig er det fint og hvis ikke, så er der jo masser af andre produkter jeg kan prøve på mig selv og sin pengepung.

Kommentar
Fra : molly.d

Dato : 02-08-04 23:15

jeg har holdt aloe-vera home party,mine veninder og jeg fik total griner over forhandleren,imens han fortalte alle sine løgn historier,men noget købte vi, da han lovede alle pengen igen hvis produktet ikke virkede,jeg fik pengene tilbage da gelen ikke fjernede et enste strækmærke,men min veninde var glad for heart,da den hjælper på hendes smerter i pandene.tandpasteren har lige været i radioavisne, pga.mangel på floor fraråder tandlægerne den.de har haft 6 tilfælde med problrmer.flp er noget dyre,du kan finde produkter der er lige så meget aloe-vera i, andre steder og så få mere oprigtig vejledning.

Kommentar
Fra : gunnjoe

Dato : 18-08-04 15:11

Noen merker virker og andre ikke.

Jeg har forstått det som at det er mange aktører ute på markedet. Noen er seiøse. Noen selger godt utvannede produkter.
Kanskje en fordel hvis du ikke har din egen plante og høre med andre om hvilken merker som er brukendes.

Aloe vera juice har hjelpet meg.

Lykke til

Accepteret svar
Fra : herningvej

Modtaget 100 point
Dato : 26-08-04 23:17

Jeg er ikke forhandler af noget af dette men har nu i 3½ år brugt volares produkter til min datters børneeksem. MED god succes.

Hun er ikke blevet smurt med nogle hormoncremer overhovedet. Ville for et år siden lige prøve FLP produkter men de kunne ikke gøre hende lige så pæn selv om de lovede guld og grønne skove og helbredelse....

Så det....

Linda

Kommentar
Fra : 1stanley1

Dato : 31-08-04 10:00

Der er KUN EN måde at Aloe Vera virker på, det er hvis du selv har adgang til planten, og dermed bruge det 100%. Men så virker det også bare. Det er særlig brandsår, skoldninger og forskellige hudfejl, den er vældig god til.
Hvis man har brændt sig på kogende olie, lægger du et tykt lag Aloe Vera på stedet, og lige så snart det er suget op i huden, kommer du endnu et tykt lag på. Det bliver du ved med til din hud ikke suger mere. Jeg garanterer dig, du bliver som ny.

Kærlig hilsen
Ole

Godkendelse af svar
Fra : indy9

Dato : 31-08-04 11:26

Tak for svaret herningvej.

Kommentar
Fra : serilius

Dato : 02-10-04 12:08

Serilius
Hej.Er der nogle,som har kendskab til Ambrotose eller Glyco Ernæring.
Jeg har lige begyndt med Ambrotose,så det er jo rart at vide om det har nogen effekt
Hilsen Sirilius

Kommentar
Fra : krani

Dato : 07-10-04 08:56

der er vel mange gode ting ved Aloe, men igen det er for dyrt, og hvorfor skal vi stakkels bruger holde en flok sælgere gående, for et er vist det er os der beteler hele batteriet i sådenne multilevel systemer.
Noget andet er at deres tanpaste er en af få der er uden Fluor som er hvirkelig godt fordi Fluor er gift for kroppen. Der er nemelig ikke alle tandlæger der er enige om fluor, ej heller amalgam (sølv)
Krani