/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
sommerhus/lejlighed ved lunde på fyn
Fra : Melander
Vist : 624 gange
500 point
Dato : 02-08-04 20:14

Hejsa

Jeg skal bruge et sted at bo i uge 34 (14 aug. til 21 aug) ved Lunde imellem svendborg og ringe på fyn, da min kone skal på skole der....

Er der nogen der kan finde en lejlighed eller sommerhus, max 10 km derfra, til ca. 3000,- for den uge....

hurtigt svar fordres og mange point gives..

hilsen Melander

Kommentar
Fra : kundal

Dato : 02-08-04 21:28

Hvormeget kræver du? Vi har nemlig et hus ved Ringe på Fyn, og vi kunne måske godt finde på noget.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 02-08-04 21:56

det er til min kone , hendes mor og vores 1 årige datter...min kone skal i skole der i den uge, og svigermor skal så passe den lille, da jeg ikke har kunnet få fri fra arbejde...

De skal vel have mulighed for at lave mad, og sove, og bade sig...

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 02-08-04 21:57

det har intet med ferie at gøre, det skal bare være et sted at være, nu skal det selvføgelig ikke være slum.......

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 02-08-04 22:01

og meget gerne mulighed for at vaske lidt tøj, det bruger sådan nogle små jo en dal af..

Accepteret svar
Fra : kundal

Modtaget 500 point
Dato : 03-08-04 12:00

Hej igen...

Hmmm ok, så mange har vi nok ikke lige plads til. Vi er ved at bygge om. Men jeg går selv hjemme på barsel med en datter på 5 mdr.

Her er så nogle andre bud:

http://www.midtfyns-fritidscenter.dk/frameset/frameset.htm

Ellers prøv Niels Peter på Hotel Ringe han plejer at være til at tale med.

Hvad med bed & breakfast?

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 03-08-04 18:38

midtfyns-fritidscenter, har vi kigget på....men vi er ikke sikker på den endnu....men vi leder videre, tak for hjælpen indtil videre

Kommentar
Fra : kundal

Dato : 04-08-04 09:47

Hej Igen

Det er bare iorden, jeg vender tilbage hvis jeg finder på noget *S*

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 08-08-04 00:01

Tak for svaret kundal.

Takker, kan ligeså godt lukke dette spørgsmål, vi fandt selv noget dernede, et rækkehus som bliver brugt til udlejning..men du prøvede da at hjæpe...

hygge Melander