/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Hund
Fra : bauchmann
Vist : 515 gange
200 point
Dato : 02-08-04 17:59

Er der en, der har en hundehvalp der er enten ren retriver, eller en blanding mellem retriver og labrador. Jeg er meget interesseret, men da jeg er pensionist, må den ikke koste en herregård. Jeg bor i Hillerød.
Torben

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-08-04 18:13

Ved ikke om du kender Dyrenettet.dk
Det er privatannoncer om køb/salg/søger nyt hjem
Måske kan du være heldig at finde en hvalp der.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 02-08-04 18:16

eller ring ned til den nærmeste dyrelæge. de har som regel de sødeste dyr som blot mangler et nyt hjem..

Junior

Kommentar
Fra : KSGP

Dato : 02-08-04 18:48

Hejsa.

Hvorfor ikke kigge i www.dba.dk ? Der kan du søge på både max-pris og område.

MVH
KSGP

Kommentar
Fra : babee

Dato : 02-08-04 19:05
Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 02-08-04 19:43

Hej Bauchmann.
Er ham her for gammel? Han ser utrolig sød ud.
Hilsen Jette

Hund
Labrador retriever
Alder: 8 måneder Køn: Han

Tyson vil være en perfekt hund til et ungt par såvel som familie med børn, der bare har tid nok til at gå til træning og til at lege, han er god til andre hunde, at køre i bil, elsker børn, og han er en god vagthund, livlig og lærenem, han er ikke vant til at være alene hjemme, han er meget social og er meget glad for menneskelig kontakt, dejlig hund.

Jeg bor for tiden hos: Fredericia Internat Tlf: 75 94 52 00

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 03-08-04 19:16

hej jernlady.
Det lyder godt, men det er et minus, at den ikke kan være alene hjemme. Det er jo ikke alle steder man må have hund med.
Torben

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 03-08-04 22:14

Nej, det er en skam. Men det ville være mærkeligt, hvis han ikke kan lære det, hvis man går langsomt frem. Men vores den gamle var nervesvag helt fra fødslen, hun lærte det aldrig. Hun ødelagde ikke noget, men stod og gøede meget af tiden.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 03-08-04 22:15

Hej igen. Glemte lige resten af sætningen: Men denne her virker nu ikke spor nervesvag, så jeg tror sagtens han kan lære det.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 11-08-04 12:37

Hej jernlady
Hvordan gør jeg. Du kan maile til mig på bauchmann@e-mail.dk
Jeg lader stadig spørgsmålet åbent Det ville være bedst hvis der var en på sjælland.
Torben

Accepteret svar
Fra : Jernladyen

Modtaget 200 point
Dato : 11-08-04 15:58

Hej bauchmann.
Har sendt en mail til dig. Men omtalte hund er der ikke mere.
Hilsen Jette

Godkendelse af svar
Fra : bauchmann

Dato : 11-08-04 17:09

Tak for svaret Jernladyen.