/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Zerg911
Fra : dova
Vist : 712 gange
50 point
Dato : 02-08-04 14:23

Jeg synes du har været væk i et stykke tid, har du været på ferie????????????

Accepteret svar
Fra : Zerg911

Modtaget 60 point
Dato : 02-08-04 15:04

Yes - Har lige haft 3 ugeres betalt ferie.. Ja tak!

Men har så desværre ikke lavet så meget i ferien, var i Løkken en 3 dage, så har jeg ellers bare været til diverse fester
Og så har jeg hjulpet en kammerat med at høste, f0rk det er hårdt

Godkendelse af svar
Fra : dova

Dato : 02-08-04 15:14

Tak for svaret Zerg911.

Ja høstarbejde kan være hårdt, og især hvis det er meget varmt.

Men du ærgrer dig nok også ligesom andre, over at det gode vejr kommer nu når ferien er slut

hilsen dova

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 02-08-04 15:19

Meget - Men hva fanden, har j ofra. kl. 15:30 til at nyde vejeret alligevel Bedre end ingen ting.

Kommentar
Fra : dova