/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Winamp-søge efter sange
Fra : Leon85
Vist : 944 gange
30 point
Dato : 02-08-04 12:51

Hvordan er det lige, man søger efter sange i Winamp's playlist? Jeg bruger Winamp 5.03

Kommentar
Fra : sion

Dato : 02-08-04 13:06

Du kan ikke søge i playlisten - kun i library'et. Det er desværre en funktion, som ikke er kommet med i det nye.

Simon

Accepteret svar
Fra : Brommi

Modtaget 40 point
Dato : 02-08-04 13:10

jeg bruder en lidt ældre version af winamp v.2.91 og der kan man søge i playlisten ved at trykke på "J".. forkortet for JUMP... men ved da ikke om man kan i v.5.03..
mvh Brommi

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 02-08-04 13:24

Som Brommi siger.. J er "søge" tasten, og så er der B for at hoppe rundt i sangene.

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 02-08-04 13:30

kan det passe at den søge funktion (J) ikke er i 5.03?.... synes jeg lyder lidt underligt.. men alle de versioner efter 2.91 er efter min mening noget bras, så det kan da godt være... men smag og behag. :)
mvh Brommi

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 02-08-04 13:42

Ja det passer, i de nyerer versioner af WinAmp er der ingen søge funktion, men i den nye winamp 5 er der søgefunktion og hop. den bruger jeg nemlig selv. Du kan hente den inde på www.winamp.com
Fuld link til direkte download.

http://www.winamp.com/player/bundle.php

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 02-08-04 13:52

utroligt...

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 02-08-04 17:20

På 5.03 skal du bare højreklikke på det nummer som er loadet... så kan du vælge "Jump to File"

Kommentar
Fra : sion

Dato : 02-08-04 18:15

CarstenGP har sgu ret...! Man kan højreklikke på den scroll'ende tekst i Winamps main window og vælge "Jump to file", eller man kan bare taste "j" (ligesom i den gamle version). Man skal bare sørge for at main window eller playlisten er det aktive vindue.

Så tog jeg sgu alligevel fejl.

Simon

Kommentar
Fra : Leon85

Dato : 03-08-04 14:03

Oki, prøver det lige hjemme. Tak for alle kommentarer indtil videre.

Kommentar
Fra : Leon85

Dato : 04-08-04 14:56

Oki, har lige fundet ud af det. Man trykker ligesom Brommi sagde bare på J, så kommer der en søgefunktion frem. Winamp er ikke lige min stærke side (:

Godkendelse af svar
Fra : Leon85

Dato : 04-08-04 14:58

Så jeg giver mine point til Brommi.