/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Trådløs høretelefon
Fra : beotry
Vist : 433 gange
75 point
Dato : 02-08-04 12:02

Hej er det ikke muligt at købe et par trådløse høretelefoner som ikke skal have en stor sender med strømtilslutning eller store batterier. Gerne små earplugs som er lette at have i lommen uden at ledningen krøller sammen..? Man skal vel finde nogle bluetooth høretelefoner men jeg kan kun finde nogle med mikrofon til telefoner eller med mic til pc - hjælp!

Kommentar
Fra : perchris

Dato : 03-08-04 20:30

Hej beotry
Trådløse hovedtelefoner har ikke en sender indbygget, men kun en modtager.
Senderen står ved din radio eller lignende. Jeg kender ikke meget til størrelsen af disse.
Trådløse hovedtelefoner findes der masser af men ingen med de små earplugs, jeg har
spurgt rigtig mange steder den sidste måneds tid, men ingen havde hørt om dem.
Men, og det kunne være din løsning: Nemlig den nye "iPod mini" fra Apple. den kan tilsluttes
en FMsender, som du dog må købe på nettet, da den ikke må forhandles i Danmark
Dette er din sender (og den er da lille!). Din modtager med earplugs er så en almindelig
FMradio (selv har jeg en der måler 4x4x0,8cm)
MVH Per