/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
WebCam Dur Ikke I Msn...?
Fra : Hypacia
Vist : 329 gange
50 point
Dato : 01-08-04 21:42

Jeg Har Lige Fået Sat Et Tv Kort I, Og Nå Jeg Vil Sende En WEb-Cam Samtale Så Viser Den Bare Det Der Er I Tv......??

Nogle Der Kan Hjælpe Mig...?

(Ps) Der Er I Msn....!

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 01-08-04 21:44

har du prøvet at definere indstillingerne for webcam i messenger igen? funktioner > indstillinger for webcam

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-08-04 21:52

Det er fordi webcam, tvkort, scanner og lign. deles om twain filen i windows! inputkilden skal sættes til webcam

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 01-08-04 22:00

Jeg har haft samme problem. du skal gå ind i funktioner >guiden lyd og videojustering der kan man du skifte mellem hvilket cam du vil have på så vælger du bare dit webcam. det virkede ved mig håber det var hjælp nok

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-10-04 00:38

Kom du videre?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-01-05 11:43

Fik du løst dit problem så accepter venligst et svar!