/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
vad er en tg
Fra : tronddk
Vist : 726 gange
69 point
Dato : 01-08-04 19:45

har hørt at man kan få en tb spil for 5000 kr af en butik (som er meget lille og ukent i esbjerg) men hva er en tb ? (det er ikke noget med tegnebordet )

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 01-08-04 19:47

sry overskrifter er forkert (tg = tb )

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-08-04 19:49

Jeg er ret overbevist om at det er en forkortelse for "TrackBall! En lidt speciel form for Mouse, hvor man ikke flytter rundt med Musen, med med en lille kugle i "Track-Ball'en"

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 01-08-04 19:54

nej det er det ikke ander forslag for det er ikke en trackball det ved jeg !

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 01-08-04 19:56

Hvis din eneste oplysning er at det hedder tb og koster 5000 kr, og kan fås i Esbjerg, hvad så med at ringe og spørge dem hvad det er?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-08-04 20:03

Hej tronddk. Nu kan vi vel godt blive enige om at dit Danske ikke er helt perfekt? Så når du skriver
" en tb spil for 5000kr.", er det lidt svært! Hvad mener du? Er det et Spil eller en dims? Hvis det er et spil, er det så til PC, Mac, eller en anden form for spillemaskine? Hvis du ikke stiller dit spørgsmål "ordentligt", er det også lidt svært at svare "ordentligt" på? Prøv igen! Smil Arne

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-08-04 20:09

Det er utrolig billigt for et TB spil - hvor kan det købes.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 01-08-04 20:15

LooooL.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-08-04 20:21

Hej CCjunior. Det ville være en god ide at holde din Chimpanse væk fra tastaturet mens de voksne kommunikerer!
En bemærkning til enhver samtale der hedder "LooooL", kan kun være skrevet af en sådan:
Lidt seriøsitet, om vi må be'?

Accepteret svar
Fra : Lexi

Modtaget 69 point
Dato : 01-08-04 21:01

Hej tronddk.
Det er ikke nemt at gætte hvad tb betyder, men jeg har da også et bud på det.

Jeg tror at tb = terabyte.
For forståelsens skyld, kan jeg lige skrive at en terabyte = 1.000 Gigabyte = 1.000.000 megabytes.

Så hvis det er spil der er tale om, er det altså temmelig mange spil.

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 01-08-04 21:07

har lige været over at spg hva han mente med en tb og det er faktis 1000 gb spil for 5000kr men han siger det er brændt (hentet fra nettet)og han har ikke testet alle spilene for der er 1000 spil både nye og gamle og de fylder 50 20gb cder syntes i jeg skal købe det ?

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 01-08-04 21:07

eller bliver man snydt ?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-08-04 21:16

Hvis det er 1000 Gb spil som han har hentet fra nettet og ikke end gang har testet dem, han han med garanti heller ikke ret til at sælge dem videre. Han ikke bare bevæger sig på kanten af loven, han er allerede langt ude over afgrunden. Hvis du køber dem er du det også. Og uanset hvor dårligt det fungerer, har du ingen mulighed for at retsforfølge ham. Du er nemlig HÆLER. Og det er ligeså forbudt som det han er nemlig TYV.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-08-04 21:17

Når det er utestede spil hentet fra nettet, så ville jeg ikke købe det.

Kommentar
Fra : Lexi

Dato : 01-08-04 21:22

Nix tronddk - hold nallerne langt væk.
Du kan i bedste fald blive snydt.....i værste fald?, ja hvem ved.

Godkendelse af svar
Fra : tronddk

Dato : 01-08-04 22:10

Tak for svaret Lexi.