/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
honda sfx cdi
Fra : ullat
Vist : 613 gange
40 point
Dato : 27-06-02 15:23

øhmm jeg har lige købt en cdi til min sfx'er men har aldrig prøvet
at sætte sådan en på, jeg har rodet med det et stykke tid og aner ikke hvor den skal sættes til
henne om det er foran eller bagpå eller hvor de fordømte stik er : ))

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-06-02 09:06

Hvis du tager din hjelmboks af, så kjan du se dit batteri som sidder oppe
mod fodhvilerne. Når du så løfter dit batteri op, så kan du se en lille sort
boks nedeunder med ET stik i (et "stort" stik) - og det er cdi'en =)

Den piller du bare fra, og sætter den nye til =)
Men husk nu at lille det som det gjorde før, for så kan hjelmboksen meget
nemmere være der.. Hehe =)

Håber du forstod, for ellers så skal jeg nok prøve at omformulere det

--

KLuE

Accepteret svar
Fra : Squanto

Modtaget 40 point
Dato : 29-06-02 01:34

Som manden der siger...skur hjelmboksen af(3 skruer). Og fjern batteriet..sidder væk mod baghjulet.
Der finder du din originale CDI Boks....fjern den og sæt din i...den skal sidder lodret for at være der(Det skulle min Italy - west import). Håber du får den sat på plads... kun 35 km/t ik ... hehe

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-07-02 19:08

"KLuE" skrev d. 28-06-02 09:06 dette indlæg :
> Hvis du tager din hjelmboks af, så kjan du se dit batteri som sidder
oppe
> mod fodhvilerne. Når du så løfter dit batteri op, så kan du se en
lille sort
> boks nedeunder med ET stik i (et "stort" stik) - og det er cdi'en =)
>
> Den piller du bare fra, og sætter den nye til =)
> Men husk nu at lille det som det gjorde før, for så kan hjelmboksen
meget
> nemmere være der.. Hehe =)
>
> Håber du forstod, for ellers så skal jeg nok prøve at omformulere det

>
> --
>
> KLuE
>
> jeg har et lille prob med min nye cdi jeg kan ikke få plads til den da
den er en god del større end den originale

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-07-02 00:00

"Quggi" <Quggi.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:ON0U8.77$I52.14727@news010.worldonline.dk...

> >
> > jeg har et lille prob med min nye cdi jeg kan ikke få plads til den da
> den er en god del større end den originale
>

Du skal bare dreje 90 grader i forhold til den originale, så kan den lige
være der, med stikket fremefter..

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - MC wannabie
ICQ: 121663556
Fjern NOSPAM ved svar på email ;-P

Kommentar
Fra : Sasper

Dato : 16-08-03 16:19

hvor findes den bedste og den billigste CDI-boks?? jeg har problemmer med at finde noget!! hjælp.

Kommentar
Fra : Sasper

Dato : 16-08-03 16:42

hvor findes den bedste og den billigste CDI-boks?? jeg har problemmer med at finde noget!! hjælp. sasper