/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Vejkort i Polen
Fra : Zip4dup2
Vist : 1801 gange
50 point
Dato : 01-08-04 18:54

Jeg står og skal på ferie i polen her i august, også var det at jeg tænkte at om man på nettet kan finde noget ligende kraks.dk bare over polen, hvor man kan finde adresser og se dem på kort o.l.
håber at høre fra jer...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-08-04 18:59

Prøv denne søgemaskine, se under polen.
http://www.searchenginecolossus.com/

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-08-04 19:00
Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-08-04 19:01

Hvis du finder noget er det på polsk tror jeg, og det er uforståeligt.
Det er ikke engang let at finde et almindeligt detaljeret landkort over Polen.
Jeg har selv haft problemer med at finde lignende det du spørger om.

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 01-08-04 19:25

Jeg sidder her med et udmærket polsk kort som kommer fra Kompas. og det har ISBN nr. 83-904373-8-4.
det kort her kører vi selv efter uden problemer.
noget tilsvarende kraks har jeg ikke set endnu derovre.
Mvh. Fleng

Accepteret svar
Fra : greenfield69

Modtaget 60 point
Dato : 01-08-04 19:35

Hej.
Jamen, problemer er noget der er til at løse. Jeg har selv haft vældig god gavn af adressen: http://www.viamichelin.com/viamichelin/gbr/dyn/controller/mapRoadMapDisplay;jsessionid=0000JR2YLS20W4G4ZECHA3V1FYA+ul2notas?x0=312&y0=443&x1=312&y1=443&act=300&rnd=1061252995591&from=302&productId=0
Det er godtnok en ordentlig smøre, men jeg tror ikke at der findes en flække som ikke er kortlagt. Ellers kan man i Polen købe kortbøger meget billigt. Kort fra firmaet Marco Pole, som i Tyskland koster en formue, kan købes for små penge derovre. Og så har kortene derovrefra yderligere en fordel. Man kan både se Polen, Tjekkiet og Slovakiet + nogle andre østlande. Og de lande "eksisterer" ikke på de tyske kort. De er bare aftegnet med en stor hvid flade uden nogen som helst detaljer. God fornøjelse og god tur.
Mvh. Jørgen

Godkendelse af svar
Fra : Zip4dup2

Dato : 01-08-04 19:57

Jeg takker mange gange for de mange forskellige gode svar.
Det var lige hvad jeg skulle bruge