/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
outlook 2003 - adgangskoder til netværke~
Fra : jeanette18
Vist : 380 gange
100 point
Dato : 01-08-04 18:44

Jeg kører med fuld opdateret outlook (2003) som viser et specielt ikon når den synkronisere mapper. I forbindelse med denne handling popper der en irriterende dialogboks op som spørger efter ADGANGSKODEN TIL NETVÆRKET og hvor jeg så skal anføre brugernavn og adgangskode. Disse er i forvejen anført i kontoindstillingerne under outlook og adganskoden er sat til at blive husket hver gang jeg lokker på. Hvad sker der egentlig(:

Hvordan kan jeg ændre denne handling?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-08-04 19:00

Se mit svar på dit seneste spørgsmål. Specielt med hensyn til at huske adgangskoden, så har muligheden fandtes i mange år. Og jeg har aldrig hørt om nogen der rent faktisk fik det til at fungere. Uanset hvor hyppigt du beder systemet om at huske din adgangskode, vil det altid spørge om det igen.

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 60 point
Dato : 01-08-04 19:18

Jeg mindes noget om at windows logon og netværks logon kan hænge sammen.
Men jeg kan ikke huske hvad det var man skulle gøre.

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 19-08-04 16:23

Du har vel ikke sat flueben i "Log på med godkendelse af sikker adgangskode", vel? Det skal man meget sjældent...

arne.jacobsen: Du har fat i noget men meget mere end en til to gange om året skal den helst ikke gøre det ;)

Jeg kan desuden anbefale "Outlook 2003 for alle", fra Libris. Jeg anede ikke at man havde så utroligt mange smarte detaljer i Outlook, men måske var det bare mig der var dum... :(

Venlig hilsen
Andreas1982

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 20-08-04 16:06

Andreas1982> Nej jeg har da ikke flueben ud for kommandoen du nævner. Emesen> Jeg er nok ikke helt enig med dig, idet fejlkoden er relateret til outlooksystemet. Jeg har surfet www tyndt uden at komme det meget nærmere, men jeg søger videre i områderne omkring synkronisering og relaterede kommandoer.

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 20-08-04 16:11

arne. jakobsen. Glemte dig helt i farten. Fårstår ikke lige hvad du mener "Se mit svar på dit seneste spørgsmål". M.h.t. "Specielt med hensyn til at huske adgangskoden, så har muligheden fandtes i mange år. Og jeg har aldrig hørt om nogen der rent faktisk fik det til at fungere" - ja så løser det desværre ikke lige mit problem. Og fejl i windows eller officeprogrammerne skal man ikke bare acceptere og leve med, men som jeg gør forsøge at løse det:)

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 09-11-06 23:42

En egentlig løsning er jeg endnu ikke kommet, men nedenstående kunne da være interessant for dem som benytter et modem.
http://support.microsoft.com/kb/148925/da

Godkendelse af svar
Fra : jeanette18

Dato : 09-11-06 23:43

Tak for svaret emesen.