/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Kan ikke klikke på links i Outlook
Fra : er_du_klog
Vist : 1502 gange
70 point
Dato : 01-08-04 14:20

Hej!!

Hver gang jeg modtager en e-mail kan jeg ikke bare klikke på linket, så siger den: Handlingen er blevet annulleret på grund af begrænsninger på din computer, kontakt systemadministrator!

Hvordan får jeg det slået fra!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-08-04 14:44

Er det din egen PC og er har du administratorrettigheder?

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 01-08-04 15:19

Er det OE eller bare O... ?

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 01-08-04 21:52

Det er min egen pc, og jeg er administrator, som det så fint hedder!

Det er Microsoft Outlook!

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 01-08-04 23:42

Du skriver "linket" og du mener et link såsom www.kandu.dk og ikke en "vedhæftet fil".??

Jeg hat ikke hørt om dette før så Jeg har søgt nettet tyndt ind-og udland uden held.
Hvis du klikker på "Brugerkonti" inde i "Kontrolpanel".
Hvad har du så af aktive kontier.?????

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 02-08-04 10:07

Jeg har ikke ændret ved noget!

Hhm, det er bare pisse stressende at man íkke kan!..................................................... ;-(

Linket er: http://www.kandu.dk/dk/spg/46338

Håber på hjælp!

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 02-08-04 11:35

Prøver lige igen:

Du skriver i dit første indlæg "linket" og du mener et link såsom www.eb.dk og ikke en "vedhæftet fil" med eks.vis et billede??

Hvis du klikker på "Brugerkonti" inde i "Kontrolpanel"; Hvad har du så af aktive kontier.?????

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 02-08-04 11:41

Men du kan da godt klikke på det link der er i mailen fra Kandu. til dette forum.!!!!!!! Ellers ville du jo ikke kunne skrive herinde. Eller kopiere du linket over i adresselinien for at bruge det.?

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 70 point
Dato : 02-08-04 13:57
Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 02-08-04 14:19

Her er et link fundet via Tedd´s link...

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;Q262496

Godt du kiggede forbi tedd...

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 02-08-04 22:03

Jeg kopierer linket!

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 02-08-04 22:07

Det hjælper ikke!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-08-04 22:11

hvad hjælper ikke?

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 02-08-04 22:15

Talis.... link!

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 02-08-04 22:22

Kan du heller ikke klikke på linket herinde i Kandu.??????????

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;Q262496

NB: Det virker når jeg klikker på det.!!

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 02-08-04 22:27

Svar lige på det her:

Hvis du klikker på "Brugerkonti" inde i "Kontrolpanel"; Hvad har du så af aktive kontier.?????

Der vil være ihvertfald være en "Computeradministrator", men er der flere.?????

SKal du klikke på en konto når du starter på for at "komme ind i computeren"????

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 02-08-04 22:34

Jeg er admin.....

og jeg har tjekktet det!

Jeg kan sagents klikke her!

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 02-08-04 23:13

Det kan godt være jeg sover i timen, men er du den ENESTE Brugerkonto hvis du klikker på "Brugerkonti" inde i "Kontrolpanel"

Hvis der ér andre brugerkontoer der IKKE bruges så deaktiver dem.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Godkendelse af svar
Fra : er_du_klog

Dato : 14-09-04 19:31

Tak for svaret tedd.