/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Ricoh FAX120
Fra : bolette
Vist : 302 gange
120 point
Dato : 01-08-04 13:12

Hej er der nogen der ligger inde med manualerne til en Ricoh fax120.
Jeg var så heldig at falde over en fax på et loppemarked, til en rimelig penge, men selvfølgelig var der ingen manual med. Nogen der kan hjælpe mig?

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 01-08-04 13:33

hej

det har været et problem for en engang før prøv at kik her om det kan hjælpe dig videre

http://www.kandu.dk/dk/spg/10906
hilsen Bjarne

Kommentar
Fra : bolette

Dato : 02-08-04 07:34

Hej Bjarne
Ja det har jeg set, men problemet er at man der skal købe en cd-rom, og det er ikke det jeg er interesseret i!
Jeg leder efter et site, hvor jeg kan downloade manualen! Jeg ved det ikke er let, men håber stadig at det kan lade sig gøre, eller endnu bedre, hvis der er nogen der har samme fax, så kunne de jo uploade manualen, så jeg ad denne vej kunne få den!