/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Windows update
Fra : MFJ
Vist : 622 gange
20 point
Dato : 27-06-02 12:43

Hej !
Hver gang jeg prøver at opdatere Windows på Windows update, kommer denne fejl Advarsel: Ægtheden af dette bevis kan ikke bekræftes. Derfor er der ikke tillid til beviset.
Problemet angives neden for:
Signaturen passer ikke til indholdet af den signerede meddelelse.

Men selvfølgelig kører jeg programmet, derefter kommer der en ny rude frem hvor mine oplysninger hentes. Hvorefter programmet afbrydes med fejl.
Jeg kører Windows 98, IE 6.0

Frank

Accepteret svar
Fra : Harbo21

Modtaget 20 point
Dato : 27-06-02 17:23

Jeg har selv haft det problem, du skal slette din gammel windows og installer den igen, men det kræver at det ikke er en brændt version du har, for så kan du ikke bruge Windows update..
Håber det kan hjælpe..

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 27-06-02 19:54

Harbo 21 hvornår lærer du og andre nye herinde, at det absolut IKKE er nødvendigt at fjerne windows 98 for at reinstallere den ???

Kære MFJ....DU gør følgende :

Boot op til dos.
Fjern c:\MSDOS.SYS, c:\IO.SYS og c:\windows\win.com
Herefter starter du installationen af windows.
Det der sker er at windows installerer sig oveni, men husker dine indstillinger og de installerede programmer, så du ikke skal installere forfra.

Og det er ikke korrekt, det som harbo21 skriver at du ikke kan bruge en brændt version af windows, hvordan i alverden skulle de mennesker som køber en original windows på CD, så bruge den ??

Harbo21 vi er faktisk over den periode hvor man udsendte windows på disketter, så den kommentar med at han ikke kan bruge en cd med windows på er helt ude i skoven.

Kære MFJ, jeg håber du kan komme videre efter dette her.

Kommentar
Fra : heroine

Dato : 28-06-02 04:28

Hmmm, men det er jo slet ikke nødvendigt at reinstallere Windoze.
Du kan nøjes med at installere din IE igen, dette gøres via. tilføj/fjern programmer.
Og zonker, syntes ikke du kan være bekendt at bitche. Det var en mulighed, lige som din løsning er det.

Mvh.
Charlotte

Godkendelse af svar
Fra : MFJ

Dato : 28-06-02 11:29

Efter at have geninstalleret IE 6.0, forsvandt problemet med: "Ægtheden af dette bevis kan ikke bekræftes".
Men Windows update problemet forsatte, dette løste jeg ved at ringe til en af mine venner han bad mig om at slette alle temp. internet filer, og slette alle filer i mappen c:\programmer\windowsupdate samt slette en fil i c:\windows\downloaded program files (jeg husker desværre ikke navnet på filen). Problemet blev løst.