/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tillykke til dova .....
Fra : bennymanden
Vist : 523 gange
20 point
Dato : 01-08-04 12:55

Hej dova.
Månedens vinder, så skal der ses film!!!
mvh Benny

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 30 point
Dato : 01-08-04 12:58

Tak for det bennymanden.

hilsen dova

Kommentar
Fra : Lexi

Dato : 01-08-04 13:08

Tillykke dova

Jeg kunne ellers godt ha´ brugt den - sønnen har "hugget" min

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-08-04 13:10

Tillykke Dova.

Hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 01-08-04 13:12

Dova du skal også have et tillykke herfra

// Toupie

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 01-08-04 13:50

Herfra skal også lyde et tillykke.

Nåh, så to da.

ellebye

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-08-04 14:01

Tillykke Dova Nu mangler det svære, nemlig at få præmien! Jeg har endnu ikke modtaget min fra Maj måned!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-08-04 14:50

Og held og lykke med at få den snart.
Eyvind.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-08-04 14:50

Tak allesammen

Tedd jeg så godt, at du ikke har modtaget din præmie, men det er da fra april måned.
Ja, okay det var så i maj den skulle sendes til dig.
Men gad vide om Better_Performance og ans har modtaget deres præmier?

Ellers er der ikke meget sjov ved det!!!

Godkendelse af svar
Fra : bennymanden

Dato : 01-08-04 16:10

Endnu engang tillykke - så krydser vi fingre for at din præmie når frem inden jul.

mange hilsener Benny

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-08-04 16:26

dova

Jeg ser at spørgsmålet nu er lukket, men håber at du læser dette.

Jeg blev den 1.7.04 udtrukket som vinder og modtog præmien den 19.7.04. Der er kun een ting der kan bekymre mig.
Jeg har ikke et garantibevis

Hilsen ans

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-08-04 16:33

Jamen så må du jo bare håbe at gevinsten holder i 2 år ans

Det håber jeg så på Benny, at den når frem inden jul altså

Hilsen fra dova

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-08-04 17:30

Ans - jeg fik vist heller ikke noget garantibevis til min printer.
Men den har da holdt et år nu.
Eyvind.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-08-04 17:40

Også tillykke til Dova fra--
Keldd.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-08-04 17:40

Undskyld, hvis jeg var for hurtig til at lukke
.... jeg kunne selvfølgelig have ventet til i morgen.
Der er ærlig talt noget som tyder på at de ansvarlige folk i kandu. ikke tager opgaven særlig alvorligt, at de har en forbandet langsom server er jo en ting, men at det er sådan lidt tilfældigt hvornår og hvordan vundne præmier tilsendes vinderne det synes jeg simpelt hen er for dårligt. Et garantibevis følger vel helt naturligt en indkøbt vare, eller ???
Det er måske "under disken" -varer der udloves som præmier her på sitet ?
Tja - det er sikkert ikke sidste gang man må undres.....
- mvh Benny