/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Er molokyle blevet moderator ???
Fra : molokyle
Vist : 477 gange
80 point
Dato : 01-08-04 09:07

Som I vil kunne se i dette spørgsmål : http://www.kandu.dk/dk/spg/46313 er jeg tilsyneladende blevet moderator på Kandu.dk

I kan tage det helt roligt : Det er en FEJL. Denne profil skulle aldrig have være taget i brug af mig, men da den er oprettet på en kammerat's maskine og han åbenbart ikke jævnligt sletter sine cookies, så kom jeg, søvnig som jeg er altså til automatisk at logge ind med denne profil fra hans comp. Det var ellers meningen det skulle have været hans profil, men han er aldrig rigtig kommet igang. Jeg har nu overført profilen : 'moderator' til mig selv igen, eftersom det er mig der har kommenteret i ovennævnte spørgsmål.

Jeg tror nu ikke oftere I vil støde på moderator igen ...............men man ved aldrig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-08-04 09:09

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-04 09:16

G'morn creamygirl. NU er jeg vågen !!!

..hva' ka' man lære af dette ?

Log aldrig ind FØR morgenkaffen

..og lad ikke folk med 'smarte' blærbare låne din netforbindelse

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 90 point
Dato : 01-08-04 09:26

Synes det er lidt ærgeligt Molomix, da det jo ellers er et godt nick, som du der
har fundet på

Jeg indrømmer blankt, at da jeg så din overskrift pustede jeg mig lige op til dobbelt størrelse for at gå ind og forsvare dig overfor det fjols der havde stillet det[hør]
Heldigvis viste det sig, at jeg stille og roligt kan pakke mine kanoner væk igen. da det blot er dig selv, der har kvajet dig..!

>> Molo er et fjols >> Molo er et fjols >> Molo er et fjols >> Molo er et fjols

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-08-04 09:32

Men Tillykke med forfremmelsen Sweetie. Det var fint klaret... Med dine evner..!

Kommentar
Fra : smut

Dato : 01-08-04 09:32

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-04 09:44

Da jeg oprettede 'moderator' for min ven ærgerede det mig da også det ikke var mit profilnavn, men dét er det altså nu

Iøvrigt synes jeg Kandu.dk godt kunne bruge en moderator/admin. til at formidle kontakten til brugerne, men det gider kandu teamet åbenbart ikke bruge ressourcer på.

Nu må I så 'nøjes' med mig

<MODERATOR>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-08-04 09:44

Æhh Molo, hvor godt et parti er du egentlig?!? dit tip angående lønindeholdelse lyder som en selvoplevelse - er det det?!

Nå pyt, man kan vel leve af kærlighed og sex. Kan man ikke?!

//Creamy

ps. Måske skal vi lige tilføje FF'er til listen..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-04 09:52

creamygirl -> Nope ikke en selvoplevelse. Jeg bliver rigtig nok trukket i hoved og røv, så jeg kun får 5075 kr. udbetalt om måneden. Med faste udgifter på 2775 kr. om måneden giver det 2300 kr. til rest ..men jo; man kan sagtens leve af kærlighed og kildevand http://www.onecloud.nu/Visual/sentient/to%20my%20love.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 01-08-04 09:52

God morgen

Solen skinner, fuglene er synger, humøret er i top og ingen gevinst i lotto, hvad mere kan man ønske sig på en søndag.

The1best

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 01-08-04 09:57

Ups der kom lige et er for meget med. Er først på den første kop kaffe, lover at vågne helt op senere.

The1best

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-08-04 09:57

Jeg MENTE kærlighed og kildevand - nattens drøm hænger vist på endnu
Tak for rosen..!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-04 09:58

the1best -> Nyd det så længe det varer. Imorgen bliver det hverdag igen for dig min ven

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-04 10:00

creamygirl -> Der er nu ikke noget i vejen med kærlighed og sex. Sex og kildevand lyder derimod lidt fantasi- og tandløst

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-08-04 10:01

Hmm...http://www.netdoktor.dk/sex_samliv/fakta/seksuelledroemme.htm
tre fire gange om året står der så har jeg stadig noget til gode...jubiiii..!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-04 10:05

creamygirl -> Så får du flere våde drømme end jeg får held i sprøjten
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-08-04 10:07

Det er for tidligt for mig til denne form for sniksnak. Desuden skal jeg ud og solbade med et par søde mænd i g-streng

Ha´en forrygende sommerdag allesammen..!

//Creamy

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 01-08-04 10:13

molokyle fik du luftet din G-streng igår?
Jeg skal ud med frk.uro i dag.

creamygirl nyd det så længe det varer.

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-04 10:14

Kan de også klappe med en smøg i flaben ?

Havnefest i Gilleleje. Foto af natmaden :

http://kjar.net/fototest/foto_vis.php?mappe=album&billede=pict0167.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-04 10:17

the1best -> Nej, men efter en braziliansk barbering i morgen, skal jeg ned at lufte dem på Ama'r strand med Frk. Uro i morgen

Hils

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-08-04 10:23

Undskyld jeg lige stiger på tråden igen, men har du mere end en g-streng du skal have luftet Molo, eller er der tale om noget helt andet der skal luftes?! - spørger af ren og skær nysgerrighed selvfølgelig

Hende Frk. Uro er jeg ikke sikker på jeg bryder mig om

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-04 10:35

creamygirl -> Rolig nu : 1 stk. sølvgrå herre G-streng og Frk. Uro er min bedste ven Finse's 'nye' kæreste. Jeg har kendt Finse siden 1971 og Frk. Uro siden 1992.

Frk. Uro ??? http://members.fortunecity.com/molo4/uro_dk.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-08-04 10:49

hehe...ok, jeg bliver helt flov ved tanken om min egen 'uro' angående en kommende tatovering jeg skal have lavet. Den er langt fra i samme størrelsesorden som den jeg ser på kvinden i dit link

Ikke for at jeg har fordomme, men det der er bare for meget i mine øjne. Kunst?!?
tjo, det er det måske nok - smukt?!? NOPE..! ikke på en kvindekrop - og tænk dig til, hvordan det vil se ud når hun bliver 75 år

//Creamy

Er det forøvrigt din hånd der sidder på Uro´s numse?!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-04 10:56

Nix creamygirl; IKKE min hånd. Hendes venindes

Tatoveringer er nu heller ikke lige min kop øl. Jeg har ikke en eneste selv

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-04 11:02

Ps. Tro det eller ej, men Frk. Uro er faktisk temmelig blufærdig
Hun siger også at nu er det SLUT med flere dekorationer.

Forøvrigt tror jeg man er over den alder, hvor man er bekymret over udseendet, når man passerer de 75

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-08-04 11:06

Kan berolige dig med, at den jeg skal have lavet er meget diskret, samt skal sidde et meget diskret og privat sted Et sted man med garanti ikke viser meget frem som 75 årig. Hvisker i trussekanten[hør]
Og jeg har en formodning om, at mine trusser bliver en anelse større med tiden og alderen, så man til den tid ikke ville kunne se den selvom man er meget tæt på

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-04 11:06

Nu går jeg i bad og forflytter min smækre krop til CA. hvor jeg skal ordne vores fælleshave : 'Spejderlejren' ved 'Kavalergangen' overfor 'Indkøberen'. Jeg har lige forsynet Christiania's guldfiskedam med Vandpest og som tak modtaget et aluminiumsakvarie på 45 l, samt et skud af en åkande. Det skal jeg også have hentet.

Vi ses i aften ?

</BEVAR CHRISTIANIA>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-04 11:09

creamygirl -> Motivet ? ..er det et lille molekyle ? LysergSyreDiethylamid ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-08-04 11:11

Du har da ret Molo, men jeg forestiller mig, at det kan være svært at sidde i en sommerkjole i Bilka til en kop kaffe sammen med veninderne til den tid, hvis man er dekoreret fra top til tå..!

Måske går man ikke længere så meget op i sit eget udseende, men andres blikke og kommentar bliver med alderen til gengæld noget vi focuserer mere på (tror jeg)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-08-04 11:14

Jeg har ikke helt bestemt mig for motivet endnu. Måske blot et kinesisk tegn - et molekyle er næsten for lille, er det ikke?! der er sq ikke meget ved det, hvis du skal have læsebrillerne på for at beskue værket, vel?!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-08-04 14:18

Hmm! Regnede ellers med at få en tlf vækning fra Molo i dag!! Servicemedarbejder blir du sgu aldrig!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-08-04 14:27

Molo står elles for molekylet MolybdenoxygenLideriumoxygen! Liderium er et nyt grundstof af jordalkalimetaler politiet har fundet ved forsøgsopgravninger i og omkring Christiania Kendt virkning ved indtagelse af molekylet er skader på langidshukommelsen!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-08-04 14:29

langidshukommelsen er en del af langtidshukommelsen!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-08-04 18:01

Hmm....Vidste ikke at man kan bestille morgenvækning via Molokyle.
Jammen Så vil jeg gerne vækkes i morgen kl. 7.00....På forhånd tak

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-04 19:18

creamygirl -> [hør] Måske noget i denne (hen-) retning ???

http://mushroom.dk/svampe/index.php?module=ContentExpress&func=display&ceid=9

..og tedd ? ; ....dig ordner jeg senere !!!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-04 19:32

Morgenvækning trak ud

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-04 19:33

Tak for svaret creamygirl. Smiger og empati ..tager altid kegler

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-08-04 19:39

Det var godt nok middagsvækning! Kl. 7 er da klokken lort!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-08-04 19:40

Så kan man jo ligesågodt gå på arbejde hvis man står op kl. 7

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-04 19:43

Go' idé tedd Du går bare i krig !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-08-04 19:56

Ja militæret! En afgjort karriere mulighed!! må lige finde et link til reveillen eller hvad det der morgentrutteri nu hedder!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-04 20:14

tedd -> Du stiller bare et spørgsmål i kategorien : http://www.kandu.dk/dk/emne/10306

(..500 point ka' vel gøre det ? )

...så ser vi, hvad vi ka' finde til en fryns som dig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-08-04 20:47

Tak Molomix
At tænke sig man kan opnå point for at kalde dig for et fjols du siger bare til en anden gang..!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-04 20:53

creamygirl -> http://marbella.to/valentine/images/kiss.gif

Hvem er for lækker ...???

..en fyr ved navn : Molokyle

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-08-04 20:55

Hov! hvad er nu det for noget med de Psykedeliske Svampe?! er det noget jeg skal lade mig tatovere med?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-08-04 20:57

Ja, gu er du lækker ellers gad jeg ikke spilde min dyrebare tid på dig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-04 21:07

creamygirl -> Nåeh... bare til alm. ake(d-)/(k-)emisk oplysning :

Nederst til venstre på siden ; i 'krumskrimskramset' ( ..kaldet ; IUPAC nomenklaturet) finder du en figurativ grafisk fremstilling af Lysergsyrediethylamid = LSD = [C20H25N3O]

Meget dekorativ

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-08-04 21:09

Her er din tudse creamy!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-04 21:11

Gud hjælpe mig om der ikke også er noget det hedder : Månedens molekyle : http://www.chm.bris.ac.uk/motm/motm.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-08-04 21:12

Men vil lige advare dig creamy! Jeg hørte Molo's accent her i aftes over tlf!
Dæ Moloh! Jah ve baeh li sie!!

Ellers lød han harmløs nok, hvis man kan vænne sig til dialekten

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-04 21:13
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-04 21:15

tedd -> ..er ikke en dame ...eller meget meget hæs

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-08-04 21:16

Kan du forestille dig en dukke op over trussekanten, når man ruller ned?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-08-04 21:18

Tror du har fået køkkentjansen i denne her uge Molo!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-08-04 21:21

hehe...det kan jeg sagtens forestille mig
men jeg tror ikke liige det skal være den Tedd. Find på noget andet..!

Angående Molo´s dialekt, betyder det ikke en skid. Jeg taler heller ikke for smart, så det skal nok gå

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-08-04 21:25

Sidder ski og får mig en lille griner
Er du typen der ruller damens trusser ned Tedd?! for syv sytten da - det hader jeg. Det føles af en eller anden grund for.... tjaa jeg ved snart ikke
Ryk dem af i stedet, eller find en dame der slet ikke bruger trusser. Det er langt det nemmeste

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-04 21:29

tedd -> Jaer ær da vand tæ æt hæ køh-khen-tjansøn. Åb på borøt åh ......Roulade

creamygirl -> Ikke tid til forståelse og overflødig snak. Direkte i kanen

..øehh... ganen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-08-04 21:34

Næh! Tror jeg forveksler det med den værste opfindelse mænd kan komme ud for!! Strømpebukser!!!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-08-04 21:35

Lige som færgerne!!! Roll on and off!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-08-04 21:36

Hmm.....Jeg bliver nu lidt betænkelig ved en sådan udmeldelse, men ok da,
right to bed - men så er det filemig nu

Nat nat

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-08-04 21:38

Rigtige kvinder bruger ikke strømpebukser Tedd. Sig mig hvor gammel er du?! du er vel fra dette århundrede

Jeg prøver igen - nat nat

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-08-04 21:40

Her er lidt at "sove" på Creamy
http://www.kandu.dk/dk/spg/46373

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-04 21:42

tedd-> Point : Strømpebukser ; Gud's straf til mand-dommen

Dét er hvad vi mænd forstår ved en NED -¬ tur ....stærkeste konkurrent til knæstrømper

Tendenser ? creamygirl ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-04 21:44

Sinilluaritsi

Taakus .. </MOLOKYLII>