/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Færge fra ystad til Rønne
Fra : maria22
Vist : 998 gange
100 point
Dato : 31-07-04 23:47

Er der nogle der ved om man kan medbringe campingvogn på hurtigfærgen mellem ystad til rønne?
Og er det vigtigt at reservere billet?
Håber der også er nogle der kan fortælle mig om der er nogen "catch" ved at købe en rød billet, altså en retur billet,

Maria

Accepteret svar
Fra : Lexi

Modtaget 110 point
Dato : 01-08-04 00:21

Ja, man kan medbringe campingvogn på hurtigfærgen og det er altid vigtigt at reservere billet (især i sommerperioden), hvis man ikke vil risikere en lang ventetid.

Rød billet er den billigste måde at rejse på og der er selvfølgelig nogle regler. Den skal senest betales og bestilles 7 dage før udrejse og den kan ikke ændres. Hjemrejse kan tidligst foretages 24 timer efter udrejse.

http://www.bornholmstrafikken.dk/templates/BHTNiveau1.aspx?id=2011
http://www.bornholmstrafikken.dk/upload/3109/sejlplanwww_DK.indd.pdf

Kommentar
Fra : maria22

Dato : 01-08-04 17:17

Hej lexi,

Mange tak for dit svar. Nu har jeg ringet og booket. Det var svært at få plads, men vi fik da billet til overfarten kl. 20 i morgen. Og når vi skal hjem skal vi allerede med overfarten kl. 06. Ellers havde de ikke plads til os!!
Det kan virkelig anbefales at bestille længe i forvejen til denne færgeoverfart. Også fordi vi skulle betale 2700kr!! Retur!!!

Mange hilsner

maria

Godkendelse af svar
Fra : maria22

Dato : 01-08-04 17:17

Tak for svaret Lexi.

Kommentar
Fra : Lexi

Dato : 01-08-04 17:21

Hold da op - ja, jeg ved godt at det er dyrt at komme til Bornholm. Det er noget der tales meget om, men jeg håber I får en god tur.

Kommentar
Fra : Lexi