/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Mangler du en hund, så se her
Fra : bonzo44
Vist : 677 gange
5 point
Dato : 27-06-02 02:42

Hundeformidling over hele Danmark, fra hjem til hjem via Internettet, skal du at afhænde
din hund så prøv her - vi formidler din hund GRATIS, så andre nye ejer kan give den et
godt hjem. Index for Hunde, dyreformidling, hvalpe og kenneler.

http://www.hunde-formidling.dk
Danmarks billigste formidling

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 27-06-02 02:44

Burde vel egentlig have været et tip, eller hvad???

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-06-02 04:09

bonzo44.news@kandu.dk writes:
>vi formidler din hund GRATIS

Tja, så fik du - hvem du så end er - reklameret lidt for din meget rodede
og ikke særlig tillidsvækkende hjemmeside.

Hilsen Sverre.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-06-02 06:09

>
> Tja, så fik du - hvem du så end er - reklameret lidt for din meget rodede
> og ikke særlig tillidsvækkende hjemmeside.
>
> Hilsen Sverre.
>

Og så har siden noget af det jeg hader mest på nettet.
En popup når man prøver at lukke ned.

Jens

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-06-02 07:15

"Pwh" <deterikkegodtatvide@.get2net> skrev i en meddelelse
news:3d1a9d7c$0$1539$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> Og så har siden noget af det jeg hader mest på nettet.
> En popup når man prøver at lukke ned.

Ja den popup kunne man fint spares for .. enige om det ...

Godmorgenhils fra Ami

Accepteret svar
Fra : nocom

Modtaget 5 point
Dato : 27-06-02 08:59

Jaja
Så slem er pop-up'en vel heller ikke. Jeg har prøvet dem der er meget værre!
Men reklame hører ikke til her!

Nocom

Kommentar
Fra : ichiban

Dato : 27-06-02 09:00

Hvad med lidt positiv indstilling istedet for at rakke ned på andre.??
Ideen er rigtig god.

MVH - Dennis

Godkendelse af svar
Fra : bonzo44

Dato : 27-06-02 12:39

Tak for svaret nocom.

Kommentar
Fra : bonzo44

Dato : 27-06-02 14:06

"Sverre Stokke" skrev d. 27-06-02 04:09 dette indlæg :
> bonzo44.news@kandu.dk writes:
> >vi formidler din hund GRATIS
>
> Tja, så fik du - hvem du så end er - reklameret lidt for din meget rodede
> og ikke særlig tillidsvækkende hjemmeside.
>
> Hilsen Sverre.

Hej med dig, nu er det ikke reklame vi mangle vi kan ses andre steder, der et behov blandt hundeejer for et finde et nyt hjem, så vi hjælper gerne med at finde en ny ejer, så jo flere der ser det - jo hurtigere går det.

Hvorfor gik du ind og kikket, var du bare nysgerrig - overskriften var jo klar nok, eller mangler du noget !!!, negativ kan man jo altid værre, så du har meget at lærer endnu.

Med venlig hilsen
Bonzo

>

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 27-06-02 17:23

Hej

Jeg synes det er en udmærket ide du har fået der. Håber der vil komme vind i sejlene på din side.

Mvh
Parkenss

PS.
Altså,--en lille popup fra eller til kan da ikke få afgørelse for om siden er god.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-06-02 16:55

Jeg er enig i at det er en rodet side, med en del stavefejl. Det virker
useriøst, når der er stavefejl.

"bonzo44" <bonzo44.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:q6DS8.87335$N46.2402380@news010.worldonline.dk...
> "Sverre Stokke" skrev d. 27-06-02 04:09 dette indlæg :
> > bonzo44.news@kandu.dk writes:
> > >vi formidler din hund GRATIS
> >
> > Tja, så fik du - hvem du så end er - reklameret lidt for din meget
> rodede
> > og ikke særlig tillidsvækkende hjemmeside.
> >
> > Hilsen Sverre.
>
> Hej med dig, nu er det ikke reklame vi mangle vi kan ses andre steder,
> der et behov blandt hundeejer for et finde et nyt hjem, så vi hjælper
> gerne med at finde en ny ejer, så jo flere der ser det - jo hurtigere
> går det.
>
> Hvorfor gik du ind og kikket, var du bare nysgerrig - overskriften var
> jo klar nok, eller mangler du noget !!!, negativ kan man jo altid værre,
> så du har meget at lærer endnu.
>
> Med venlig hilsen
> Bonzo
>
> >
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-06-02 18:35

bonzo44.news@kandu.dk writes:
>nu er det ikke reklame vi mangle
Når I ikke mangler reklame, er det lidt svært at forstå hvorfor I
reklamerer her i NG.
Men OK, hvis jeg skal tro dig på dit ord - hvor mange hunde har I
formidlet ?

Måske skulle I stramme lidt op om jeres informationer om priser. I
reklamen her hævdes det både at det er gratis og billigt, og på
hjemmesiden er der nævnt tre forskellige beløb.

Hvis man starter øverst til venstre på hjemmesiden, står der Index -
Gæstebog, men man kommer ikke til nogen af delene - og sådan er det hele
vejen igennem.

Hilsen Sverre.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-06-02 21:19

"bonzo44" <bonzo44.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse news:q6DS8.87335$N46.2402380@news010.worldonline.dk...
> Hvorfor gik du ind og kikket, var du bare nysgerrig - overskriften var
> jo klar nok, eller mangler du noget !!!, negativ kan man jo altid værre,
> så du har meget at lærer endnu.

Ja, det lykkes meget godt for dig........ at være negativ....
Din forretning kan du passende holde ovre i markedsgrupperne,
her er de ikke velkomne........ uanset de er dækket ind under
velgørenhed.

Mari

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-06-02 11:49

de burde hyrer sig en designer.....og en med lidt farveforstand....rød txt
på blå baggrund...er jeg den eneste der havde svært ved at læse knabberne på
siden ?

Lasse

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 09-08-02 20:30

bonzo44 aka sverre... tja reklame er det og den hører IKKE hjemme her hvad enten du vil formidle det ene eller det andet

Kommentar
Fra : BarbaraHH

Dato : 25-07-04 18:54

Der er et gl. ordsprog, der siger: "Hvis du ikke kan sige noget positivt, så...HOLD KÆFT!!!" - Det er muligt at reklame ikke skal forefindes på disse sider, men det er dog alligevel utroligt alt det negative pis der følger i køl'vandet på det - Den hundeformidling gør faktisk en god gerning og ja, nogle af racehundene koster penge og formidlerne vil gerne have deres egne udgifter dækket og hvad så??
Noget rigtigt må de da gøre, for dårlig omtale er også omtale... - tænk over det alle I brokhov'der!!! - og JA, der er stavefejl... også her!