/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Banne AWP i New game?(lan game)
Fra : Tha_Newton
Vist : 296 gange
68 point
Dato : 30-07-04 16:46

Kan man banne AWP'en i lan game ? Det er fordi jeg spiller i mod bots og hvis der er for mange der køber snipere går hele CS ned!

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 30-07-04 17:37

Du kan banne awp med amx moddet!

Kommentar
Fra : Tha_Newton

Dato : 30-07-04 20:38

også i et lan game? Hvor downloader jeg AMX mod og hvor skal det præcist ligge?

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 31-07-04 10:19

http://www.amxmodx.org/ <-- Her finder du også guide og instruktioner... og JA, også til lan game!

Kommentar
Fra : Tha_Newton

Dato : 31-07-04 10:29

Har du msn du kan få min mail og så kan du lære mig det og hvor det skal ligge skal jeg også vide, kan ikke finde instruktionerne og er heller ikke helt sikker på hvilken en jeg skal downloade

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 31-07-04 10:34

Du skal downloade den som hedder v0.16 Windows som ligger under AMX MOD X STEAM når du trykker på downloads ude i siden.

Inde i den fil vil være installationsfiler og andet godt som kan hjælpe.

her er det direkte link: http://puzzle.dl.sourceforge.net/sourceforge/amxmodx/amxmodx-0.16-steam.zip

Unpack til din cs mappe, og åbn addons/amxx/documentation/amxmod-doc.hcm

Der er en hjælp fil som skulle have svar på alle dine spørgsmål... Ellers spørg igen!

Kommentar
Fra : Tha_Newton

Dato : 31-07-04 11:24

Nu har jeg downloadet det og unzippet den, men den ligger i en imidlertidig mappe, hvor skal den rigtigt ligge?

Kommentar
Fra : Tha_Newton

Dato : 31-07-04 11:25

amxmodx-0.16-steam, er det den rigtige?

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 31-07-04 11:28

ja, det er den rigtige fil... Og der står i den fil som jeg henviser til (addons/amxx/documentation/amxmod-doc.hcm) hvor det skal ligge!

Kommentar
Fra : Tha_Newton

Dato : 31-07-04 11:35

jepper men når jeg åbner filen så er de der mapper der men der står ikke om det skal ligges i
E\programmer\Steam\SteamApps\Min@email\Counter-Strike\Strike !

Det er det jeg mener!

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 31-07-04 11:41

Det skal den... Din addon mappe skal ligge i dit cstrike lib....

Men se lige her:

Citat
Use this table to find where your mod folder is located.
Steam Menu Server
C:\Program Files\Steam\SteamApps\
(Inside this folder there is a folder corresponding to your Steam e-mail address. Inside that folder you will find folders representing your Mod. Inside THAT folder you can will find the real mod folder matching the table above).

Kommentar
Fra : Tha_Newton

Dato : 31-07-04 11:44

E:\Programmer\Steam\SteamApps\sir newton\counter-strike\cstrike\amxmodx-0.16-steam

er det rigtigt eller hvad?

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 31-07-04 12:27

Nej... Når du unzipper det hele kommer der en addon mappe frem... DEN skal ligge i dit cstrike lib, så det kommer til at se sådan her ud: \counter-strike\cstrike\addons\amxx\

Kommentar
Fra : Tha_Newton

Dato : 31-07-04 12:32

Okay det er gjort under addons ligger der over 5 mapper !

hvad skal jeg nu gøre?

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 31-07-04 12:33

Kig i manualen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Tha_Newton

Dato : 31-07-04 12:35

Det er den der hedder Changelog ikke?

Kommentar
Fra : Tha_Newton

Dato : 31-07-04 15:11

Er der andre der kan hjælpe mig? Har dowloadet AMXmodX og unzippet den men resten kan jeg ikke regne ud hvis i vil hjælpe så må i meget gerne skrive alt over msn min mail er = Tha_Newton@hotmail.com

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 31-07-04 22:19

Changelog?? Manualen er den som jeg nu to gange har henvist til: addons/amxx/documentation/amxmod-doc.hcm

DET er manualen....

Kommentar
Fra : Tha_Newton

Dato : 01-08-04 11:11

Den findes ikke Har du msn det tror jeg er nemmere og hurtigere at få forklaret hvordan man gør....

Kommentar
Fra : Tha_Newton

Dato : 01-08-04 11:14

+ at det link du gav mig længere oppe ikke virker

Accepteret svar
Fra : ostemanden

Modtaget 68 point
Dato : 01-08-04 12:36

Okay. Jeg oversætter manualen som FINDES i \addons\amxx\documentation\amxmod-doc.hcm

Først downloader du amx mod x. Gå ind på www.amxmodx.org og tryk på download ude til venstre. Tryk så på v0.16 Windows under AMX Mod X Steam. Tryk på den øverste af de hvide og røde der og vent. Der skulle komme en download box. Download zip filen og pak den ud så mappen addons kommer til at ligge i cstrike, så strukturen kommer til at se således ud: \counter-strike\cstrike\addons\amxx

Derefter donwloader du metamod. Gå ind på http://metamod.org/ og vælg v1.17.1 Windows binaries zip under downloads. Tryk på en af de røde og hvide ting hvor der også står europe, og downloader zip filen. Udpak den og placer .dll filen i counter-strike\cstrike\addons\metamod\dlls. Opret evt. mapper så det kommer til at passe.

Derefter åbner du din liblist.gam med notepad (du finder liblist.gam i dit /counter-strike/cstrike bibliotek). Find linien:

gamedll "dlls\mp.dll"
og ændre den til
gamedll "addons\metamod\dlls\metamod.dll"

Derefter downloader du plugins.ini herfra: www.heshe.dk/plugins.ini

Den ligger du ind i dit \counter-strike\cstrike\addons\metamod bibliotek. Den skal du ikke ændre noget i.

Jeg har prøvet det, og det virker! ellers så kig manualen, som igen forfindes i /addons/amxx/documentation/amxmod-doc.hcm

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 01-08-04 12:44

Hvis du har problemer med at starte en server nu (counter strike hopper ud efter du har trykket new game), så gør flg.:

Ændr liblist.gam tilbage til gamedll "dlls\mp.dll"

Start et new game, når den har startet spillet, så gå ud igen.

Ændr liblist.gam tilbage til gamedll "addons\metamod\dlls\metamod.dll"

FØR du starter noget igen, så download http://www.amxmodx.org/forums/download.php?id=737

Pak filen ud, og erstart .dll filen med den som ligger i /counter-strike/cstrike/addons/amxx/dlls

Start et new game, og NU burde den være der!

Tjek om du har amxx mod på ved at skrive amx_help i consollen. Kommer der et par menuer frem, har du installeret det korrekt!

Skriv om du har det, så kan vi gå videre med banning af awm bagefter!

Godkendelse af svar
Fra : Tha_Newton

Dato : 09-08-04 21:20

Tak for svaret ostemanden.

Det 2 mig lidt tid ig fatte men det går sq nok