/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Firefox og digital signatur?
Fra : piglet
Vist : 426 gange
50 point
Dato : 30-07-04 12:10

Jeg har netop formateret HD og er i den forbindelse begyndt næsten udelukkende at benytte firefox som browser, men kan ikke finde ud af hvordan jeg får eksporteret min digitale signatur over i firefox browseren.
Nogen her der kan hjælpe? :)

På forhånd tak

Søren

Kommentar
Fra : severino

Dato : 30-07-04 12:59

Hvis du har fået din signatur gennem TDC, så har de en forklaring på hvordan du kan kopiere den. Se ind på:
http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_digi_support

Kommentar
Fra : piglet

Dato : 30-07-04 13:07

@ severino

Ja, det er jeg klar over og jeg har en kopi af signatur'en. kan dog ikke helt se hvordan den skal kunne installeres i Firefox uden at man har den email man fik for laaaang tid siden :)

Kommentar
Fra : severino

Dato : 30-07-04 13:19

http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_digi_support
Kontakt Digital Signatur support
- snak med os personligt eller send en e-mail.

Klik ind på:
http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_digi_support_kontakt
og skriv direkte til dem, så kan de svare dig om du kan bruge det sammen med firefox!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 30-07-04 13:25

Søg på Google med >> +"digital signatur" +firefox << her er en masse forklaringer på dansk.

Kommentar
Fra : piglet

Dato : 30-07-04 13:30

google prøvede jeg naturligvis *inden* jeg spurgte her og hvis jeg havde fundet et svar der som jeg kunne bruge, ville jeg naturligvis ikke spørge her efter hjælp.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 30-07-04 13:36
Kommentar
Fra : piglet

Dato : 30-07-04 13:40

Jeg kan ikke helt se at den tråd viser hvordan man flytter signaturen fra en browser til en anden...

Kommentar
Fra : severino

Dato : 30-07-04 18:15

Du kunne f.eks. gå ind og spørge i denne tråd, for efter som de har fået det til at virke, så har de sikkert også et kvalificeret svar på dit problem! - IK'?

Kommentar
Fra : piglet

Dato : 30-07-04 20:02

Du må da meget undskylde at jeg spurget om noget, troede bare dette var stedet til at få hjælp eftersom den anden tråd slet ikke drejer sig om det problem jeg har, men igen, undskyld tråden.
Admins: Bare slet denne tråd, det ser ud til at jeg har spurgt om noget/et sted der ikke er egnet.

Søren

Kommentar
Fra : severino

Dato : 31-07-04 01:01

Der er ingen der har sagt det skal være let hver gang man har et problem.
At du bliver stødt på mangetterne, må jeg tolke der hend at du forventer en færdig løsning, serveret for næsen af dig.
Jeg har kun forsøgt at give dig nogle inputs, til at komme videre. Men jeg kan så forstå, at du har fået disse inputs ind i den forkerte ende, og straks føler at du er blevet holdt ved nar.

Det beklager jeg og undskylder at jeg forsøgte at hjælpe dig, det skal ALDRIG ske mere!

Kommentar
Fra : piglet

Dato : 31-07-04 11:08

Næh, jeg forventer bare at blive taget lidt mere seriøs end hvad du kan præstere.