/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Øv, sidste feriedag
Fra : the1best
Vist : 409 gange
1 point
Dato : 30-07-04 09:12

Øv Sidste feriedag og nu er sommeren kommet.

Der må være andre end mig der har sidste feriedag idag, eller hvad? Er jeg alene

The1best

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 30-07-04 09:23

Jamen sådan er det hvert år, det gode vejr kommer først når børnene starter i skolen, derfor har vi først ferie om godt 1 uge.

PS! Og jeg vil IKKE købe en brugt ferie.

Har du været udenlands ??, eller holdt ferien herhjemme.

ellebye

Accepteret svar
Fra : CCjunior

Modtaget 11 point
Dato : 30-07-04 09:24

nope.. det er du ihvertefald ikke.. jeg har haft 3 ugers barsel efterfulgt af 3 ugers ferie og som du siger, det er først nu at det gode vejr kommer

Junior

Kommentar
Fra : danatool

Dato : 30-07-04 09:32

ja så er det slut bhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 30-07-04 09:34

ellebye du kan ellers få den meget billigt

Jeg har været hjemme i lille Danevang. Ejer ikke et pas så der er grænser for hvor langt jeg kan komme.

The1best .-)

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 30-07-04 09:46

Nu vil jeg tage ud og handle og så på stranden og nyde den sidste feriedag.

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-07-04 09:50

the1best -> Kan du så komme ud af vagten og nyde det gode vejr på din sidste feriedag, i stedet for at sidde inde og lumre foran Kandu.dk og hva' har vi... ?

Muligvis også min sidste feriedag. Det er helt op til AF. der ringer om min praktikplads i næste uge. Måske skal jeg i en fritidsklub på Vester-Bronx, som IT-instruktør/Admin. i nærmeste fremtid.

Med sommelig hilsen...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 30-07-04 10:18

Jeg skal såmen blot en tur til Bøtø med børn og barnebarn, på Falster en uge, ellers foregår ferien i baghaven, og det er ikke så ring´endda.

Det kan da godt være man tager til Costa Kalundborg, for at se palmerne.

Men selv 3 uger får altid godt med ben på, og lige når man har taget den første dag, så går 3 uger pokkers hurtigt.

1 uge til afstress, 1 uge hvor man nyder det og 1 uge til at forberede at ferien er færdig.

PS! Hvorfor sidder du så bag skærmen Molokyle ?? ud at nyde vejret.

ellebye

Kommentar
Fra : Hausbaer

Dato : 30-07-04 11:25

Hejsa...

Lidt salt til såret.. min ferie starter om 41 min. og se dog hvor godt vejret er derude... *S*

Kan i hygge jer på arbejde næste uge.

Henrik

Kommentar
Fra : calista

Dato : 30-07-04 11:34

Ferien slutter på onsdag, hvor mine unger vender tilbage til skolelivet

Min ferie har været afholdt i hjemmet (når det har regnet) og ellers i min frimærkestore have. Min ældste har været hos sin biologiske far (faderen ville dog ikke have vores datter over.. nar!!). Min datter, den mindste søn og jeg har bare rå- hygget! De to store er nu hos deres farforædre og jeg nyder at have den lille alene

Selvom vi ikke har været i syden, er det alligevel lykkes mig, at få en ret god kulør!! Herligt!

Efter sommerferien, skal jeg til at lede efter arbejde.. Svært når man har været hjemmegående husmoder i mange mange år...

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-07-04 13:00

Livet er der, de døde holder ferie.
Nyd den, mens den er der, for det ikke bevist, at den kommer igen

Forresten er der havnefest i Hundested fra i går til på søndag,
og er den lige så god som Gillelejes var (http://havnefest.com).
Så er den et besøg værd.
Der er desuden jazz i Gilleleje havn i næste week-end http://www.gilleleje.info/ ,
Se under '7.-8. august - Jazz på havnen'
En week-end kan vel også være en ferie
Selv snupper jeg næste 'udflugt' til http://www.malmofestivalen.se

God ferie.
Natmaden.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-07-04 15:38

Lad være at brokke jer. Jeg har været i gang i en hel uge

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 30-07-04 16:58

creamygirl Var det hårdt at starte op igen ? Må jeg ikke godt få lov til at brokker mig over solen først er kommet nu.

The1best

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-07-04 09:31

Jeg synes altid det er hårdt at starte op lige efter en ferie, men jeg har tænkt meget over om ikke det er ligeså meget fordi vi ' psykisk' gør det til et problem. I hert fald laver jeg mindre fysisk på mit arbejde end jeg gør når jeg har ferie, så det 'hårde' er nok mere tanken om at nu er man igen bundet til en daglig rutine, hvor man i ferien selv administrerer, hvorledes man vil bruge sin tid..!

Nu er det weekend og selvom jeg kun har været i gang i en uge så var fredagen igår igen noget specielt. Har man ferie, er arbejdsløs eller andet - har jeg erfaret at jeg ikke glæder mig / sætter pris på weekenderne i samme grad som når jeg har været tidligt oppe og passe mit job en hel uge igennem. weekenderne er IGEN noget man ser frem til..!

//Creamy (som trods alt hellere vil have et arbejde, end gå hjemme året rundt )

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-07-04 10:08

Op med humøret the1best

Idag regner det alligevel, og så gør det ikke så meget at ferien er forbi

Du ved : Always look at the bright side of life.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-07-04 10:32

Tak for i går the1best. Det var hyggeligt du kunne komme på besøg. Lidt farve fik vi da

Idag skal jeg ud at sole med Frk. Uro ved 12 tiden ..og SÅ skal jeg ha' sladder

Det lyder måske underligt, men jeg glæder mig faktisk til jeg en dag kan sige : Desværre, jeg har ikke tid. Jeg skal på arbejde

Det er surt altid at være flad

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-07-04 10:50

Molo, du er svær at være kæreste med. Synes du bruger meget tid på andre piger - og så ligefrem solbadning.. GISP!! Du vover på at tage din G-streng med/på

Sidebemærkning: Mener nu det hedder Always look on the bright side of life,
og ikke at the bright side

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 31-07-04 10:52

Min sidsteferiedagsdepression er over, den tog kun så lang tid det tog at skrive indlægget

Humøret er helt i top.

Og solen kan vi jo ikke gøre noget ved alligevel, den kommer og går som det passer den, og egentligt er det jo heller ikke den vi skal skælde ud, men skyerne. solen er der jo hele tiden.

The1best

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-07-04 11:08

Synd du er flad Molo Måske er arbejde, eller en kone løsningen på dit problem?!
Der findes nemlig kun to slags mænd

Den ene har sine penge takket være sin kone. Den anden har sin kone takket være sine penge. Take your pick

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 31-07-04 11:15

Jamen creamygirl den G-streng han har, har han jo fået af frk.uro.
Jeg var selv med ude og købe dem.

The1best

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-07-04 11:18

Okay så. Jeg er også mere eller mindre ligeglad om Molo ifører sig sin G- streng, bare jeg bliver fri for at se på

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 31-07-04 11:20

Ups det var kun en G-streng

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-07-04 11:26

creamygirl -> Svært ? Intet i livet er gratis ...det koster at komme i paradis

Kald dem piger en gang til. Dét er sgu mange år siden. Det er modne kvinder vi taler om her.
Jeg vil tro det er solen på Enghave plads vi taler om, så du ka' være ganske rolig. Jeg ville blive drillet hele vejen tilbage til Ama'r, hvis jeg troppede op i G-streng dér

http://marbella.to/valentine/images/kiss.gif

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 31-07-04 11:29

Jeg vender tilbage senere, skal lige overstå en familiefødselsdagsfest jeg skal til nu her om lidt.

Pas godt på jer selv og andre i møder på jeres vej.

Husk og give et smil til dem du møder. Det er gratis

The1best

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-07-04 19:09

Creamygirl
Det er da rigtigt at i den berømte sang fra Life of Brian bliver det sunget sådan, men på korrekt engelsk hedder
det altså : look at.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-08-04 01:12

God sommer(ferie) til alle.
I'm gone.

Natmaden.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-08-04 09:52

[hør] Nu er min ufrivillige 'ferie' snart slut. Jeg skal begynde i NETHULEN; Sidegadeprojektet på Vesterbro som IT-instruktør/Admin. onsdag d.11-08-04. Dét glæder jeg mig meget til. Tænk at få penge for at surfe det meste af dagen, medens 'kunderne' spiller Counter Strike !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : calista

Dato : 05-08-04 10:23

Det lyder da herligt, Molo!!!
hvordan fandt du dog det arbejde??
(- søger selv, men får kun afslag)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-08-04 19:14

calista -> AF. storkøbenhavn og lidt 'fodarbejde'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-04 21:35

Øeh... the1best : Er ferien ik' snart forbi ?

Jeg skal møde på mandag kl. 9.00 ..og jeg glæder mig. Det var rare mennesker at snakke med og vi 'svingede' umiddelbart

Det er her : http://www.nethulen.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-04 14:27

Hmm... har snakke med the1best i telefonen.

Tilsyneladende er hendes tastatur druknet i øl, så computeren er død af druk

..så the1best ka' ik' luk' lige nu

Mvh. </MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : the1best

Dato : 17-08-04 20:10

Tak for svaret CCjunior.

Mit tastatur blev overfaldet af et glas cola og det har det ikke godt af, kan jeg godt hilse og sige

The1best