/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Kreidler stumper søges
Fra : Dj_Kaffe
Vist : 1020 gange
35 point
Dato : 26-06-02 23:16

Vi er ved at bygge to Kreidler RMC op, og da vi mangler nogen stumper ville vi høre om der er andre der skulle ligge inde med nogen. hendvendelse kan ske på EMAIL: Klinge@post.cybercity.dk eller ved at skrive tilbage på den rubrik!
MVH Daniel og Dennis

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-06-02 06:53

Hej !!!

Hvad for nogle stumper mangler i ???

Mvh

Lars

"Dj_Kaffe" <Dj_Kaffe.news@kandu.dk> wrote in message
news:T4qS8.9945$va.929675@news000.worldonline.dk...
> Vi er ved at bygge to Kreidler RMC op, og da vi mangler nogen stumper
> ville vi høre om der er andre der skulle ligge inde med nogen.
> hendvendelse kan ske på EMAIL: Klinge@post.cybercity.dk eller ved at
> skrive tilbage på den rubrik!
> MVH Daniel og Dennis
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-06-02 12:36

news://dk.marked.privat.knallert

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Kommentar
Fra : Dj_Kaffe

Dato : 27-06-02 15:05

"Lars Hansen" skrev d. 27-06-02 06:53 dette indlæg :
> Hej !!!
>
> Hvad for nogle stumper mangler i ???
>
> Mvh
>
> Lars
>
> "Dj_Kaffe" <Dj_Kaffe.news@kandu.dk> wrote in message
> news:T4qS8.9945$va.929675@news000.worldonline.dk...
> > Vi er ved at bygge to Kreidler RMC op, og da vi mangler nogen stumper
> > ville vi høre om der er andre der skulle ligge inde med nogen.
> > hendvendelse kan ske på EMAIL: Klinge@post.cybercity.dk eller ved at
> > skrive tilbage på den rubrik!
> > MVH Daniel og Dennis
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
>
> Vi mangler blandt andet en 5 gears moter! og så et tun sæt, eventuelt tank uden buller og bing kaboratore!

MVH Dj_Kaffe og Co.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-06-02 06:44

Hey !!

5-gears tror jeg nok i kan glemme, hvis i ikke vil betale en bondegård får
den !!
Jeg har selv en 3 gears kreidler, som jeg har sat i stand fra bunden af !!
Tun skal man nok købe af nyt, da man jo ikke ved hvordan andre af kørt det
til og kørt efterfølgende !! På min sidder et 40 mm Zeta cylinder, med en 20
mm Amal kaburator og den render da et sted mellem 80-90 km/t...sådan et
tunsæt tror jeg man kan få får 1200 kr. eksl topstykke da man bare bruge det
lovlige da lovligt også er 40 mm...

Jeg har en tank men den har et par buler og så skal den omlakeres !!

Min kreidler er til salg, hvis det er interesse !!!

"Dj_Kaffe" <Dj_Kaffe.news@kandu.dk> wrote in message
news:c_DS8.10416$va.1003526@news000.worldonline.dk...
> "Lars Hansen" skrev d. 27-06-02 06:53 dette indlæg :
> > Hej !!!
> >
> > Hvad for nogle stumper mangler i ???
> >
> > Mvh
> >
> > Lars
> >
> > "Dj_Kaffe" <Dj_Kaffe.news@kandu.dk> wrote in message
> > news:T4qS8.9945$va.929675@news000.worldonline.dk...
> > > Vi er ved at bygge to Kreidler RMC op, og da vi mangler nogen
> stumper
> > > ville vi høre om der er andre der skulle ligge inde med nogen.
> > > hendvendelse kan ske på EMAIL: Klinge@post.cybercity.dk eller ved at
> > > skrive tilbage på den rubrik!
> > > MVH Daniel og Dennis
> > >
> > > --
> > > Leveret af:
> > > http://www.kandu.dk/
> > > "Vejen til en hurtig løsning"
> > >
> >
> > Vi mangler blandt andet en 5 gears moter! og så et tun sæt, eventuelt
> tank uden buller og bing kaboratore!
>
> MVH Dj_Kaffe og Co.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Dj_Kaffe

Dato : 28-06-02 11:19

"Lars Hansen" skrev d. 28-06-02 06:44 dette indlæg :
>
> Hey !!
>
> 5-gears tror jeg nok i kan glemme, hvis i ikke vil betale en bondegård får
> den !!
> Jeg har selv en 3 gears kreidler, som jeg har sat i stand fra bunden af !!
> Tun skal man nok købe af nyt, da man jo ikke ved hvordan andre af kørt det
> til og kørt efterfølgende !! På min sidder et 40 mm Zeta cylinder, med en 20
> mm Amal kaburator og den render da et sted mellem 80-90 km/t...sådan et
> tunsæt tror jeg man kan få får 1200 kr. eksl topstykke da man bare bruge det
> lovlige da lovligt også er 40 mm...
>
> Jeg har en tank men den har et par buler og så skal den omlakeres !!
>
> Min kreidler er til salg, hvis det er interesse !!!
>
> "Dj_Kaffe" <Dj_Kaffe.news@kandu.dk> wrote in message
> news:c_DS8.10416$va.1003526@news000.worldonline.dk...
> > "Lars Hansen" skrev d. 27-06-02 06:53 dette indlæg :
> > > Hej !!!
> > >
> > > Hvad for nogle stumper mangler i ???
> > >
> > > Mvh
> > >
> > > Lars
> > >
> > > "Dj_Kaffe" <Dj_Kaffe.news@kandu.dk> wrote in message
> > > news:T4qS8.9945$va.929675@news000.worldonline.dk...
> > > > Vi er ved at bygge to Kreidler RMC op, og da vi mangler nogen
> > stumper
> > > > ville vi høre om der er andre der skulle ligge inde med nogen.
> > > > hendvendelse kan ske på EMAIL: Klinge@post.cybercity.dk eller ved at
> > > > skrive tilbage på den rubrik!
> > > > MVH Daniel og Dennis
> > > >
> > > > --
> > > > Leveret af:
> > > > http://www.kandu.dk/
> > > > "Vejen til en hurtig løsning"
> > > >
> > >
> > > Vi mangler blandt andet en 5 gears moter! og så et tun sæt, eventuelt
> > tank uden buller og bing kaboratore!
> >
> > MVH Dj_Kaffe og Co.
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
>
> Vi har en 5 gears moter vi mangler bare en! og den har vi næsten skaffet, gennem den blå avis! og hvad skal den der kreidler koste? jeg Daniel har selv en 3 gears kreidler der er komplet den skal bare samles! MVH Dj_Kaffe

Kommentar
Fra : Japse

Dato : 24-07-02 08:17

Det er muligt at købe Kreidler dele i Tyskland, der kan købes 5 gaers modeller næsten komplette D.V.S. de er skadede men billige er de og nye tun dele kan købes hos motoline i Tyskland.
Hilsen Japse.