/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Gør Det Selv Selv "Banner"
Fra : W3rzax
Vist : 649 gange
1 point
Dato : 30-07-04 00:25

En som kender et program som kan lave banner......
Det skulle gerne være et nemt program!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-07-04 01:02

Vær så artig : http://www.coder.com/creations/banner/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 30-07-04 01:54

Du kan også downloade en trial af AnimationShop fra http://www.jasc.com - direkte link: http://www4.jasc.com/pub/ans305ev.exe

Kommentar
Fra : W3rzax

Dato : 30-07-04 02:31

Er det gratise programmer?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 30-07-04 09:28

Jeg kan anbefale et program der hedder "Ulead Gif Animator", det er ganske vist ikke gratis, men du kan prøve det gratis i en periode:

http://www.download.com/3120-20-0.html?qt=ulead+gif+animator&tg=dl-2001&search.x=20&search.y=7

det er specielt til at lave bannere med.

ellebye

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-07-04 09:43

Mit link er ikke bare gratis, det er en on-line generator, hvor du kan 'klistre' din banner kode ind i dit HTML dokument bagefter

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : severino

Dato : 30-07-04 10:52

Personligt for"banner" jeg disse banner langt væk, de høre kun til på en "hadeside".
Jeg mener at banner og pop-up reklamer bør forbydes, da de iritere ca. 80% af os der surfer rundt på nettet.
Jeg ved godt at det er et spørgsmål om penge, men alligevel! IK'!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-07-04 10:34

severino -> Bannere er noget man kun klikker på ved et uheld

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 31-07-04 11:00

Den var go molo.

Bannerreklamer kan være godt nok, de skulle blot ikke være aktive.
En lille solstrålehistorie.

Blandt andre netaviser jeg læser, læser jeg også berlingske tidene. De har desværre meget med at "afbryde" en skriftside med en reklame, til stor irritation for læserne, da reklamerne oftest "overskygger" det skrevne.

Flere gange havde jeg set, at Nykredit havde reklamer selv midt i ganske tragiske historier, så en dag blev jeg gal og mailede til Nykredit.
Faktisk fik jeg et meget positivt respons, og de lovede at tage problemet op med avisen.

Det har så mundet ud i, at avisen ikke mere afbryder en tragisk historie med reklame, og at jeg ikke kan mindes, at Nykredit har reklamer mere, der afbryder en tekst.

Så det kan altså nytte noget at reagere.

ellebye

Kommentar
Fra : soll

Dato : 20-08-04 22:58

smid din mail så har jeg et program jeg kan sende til dig gratis.

Kommentar
Fra : W3rzax

Dato : 26-08-04 18:23

egsgaard@hardwarevest.dk
Skriv oz lii hvordan man bruger det bare for en sikkerheds skyld

Kommentar
Fra : severino

Dato : 27-08-04 00:19

Servering af banner på et sølvfad!