/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
.ape filer
Fra : greenfield69
Vist : 387 gange
100 point
Dato : 29-07-04 21:59

Mon der er nogen derude som kan hjælpe med et link eller en patch , til afspilning af filtypen .ape ?? Det skulle være et eller andet musikformat. På forhånd tak.

Kommentar
Fra : danatool

Dato : 29-07-04 22:06

APE = Winamp Plugins avs file

Accepteret svar
Fra : danatool

Modtaget 110 point
Dato : 29-07-04 22:08

APE = Winamp Plugins avs file
du skal bruge winamp
www.winamp.com

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-07-04 22:08

Det er skins til Winamp

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-07-04 22:16

Skynd dig at slette det andet spørgsmål så du kan spare dine 100 point. Det kan slettes indtil nogen lægger indlæg ind

Godkendelse af svar
Fra : greenfield69

Dato : 29-07-04 22:29

Tak for svaret danatool. Det virker. Og tak til BjarneD. Der var fejl på linien, så jeg kom til at plotte spørgsmålet ind to gange.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-07-04 22:34

Det er et normalt fænomen i øjeblikket, at det hele går i stå og så klikke man igen og vupti, 2 indlæg eller spørgsmål.
Du kan læse om hvordan du bruger ape filer i hjælp til Winamp. Det er bare afspillerens udseende. Der findes også en eller anden monkey afspiller der skulle bruge ape filer, men det er højst sandynligt at det erde Winamp skins du er stødt på.