/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 7250 vs. S/E T610
Fra : wezzler
Vist : 375 gange
41 point
Dato : 29-07-04 15:40

Hvilken mobil vinder?
Jeg skal have en ny og er stadig i tvivl efter debat er på kandu!

Umiddelbart vil jeg sige: nr. 1. N7250 skarpt forfulgt af S/E T610. Men jeg har også et lille øje til S/E Z600(dyr) - Siemens SX1(dyr) - Nokia 7210(billig), prisen må brugt må dog max være 900-1.000 kr.
Derved står både S/E T610 og Nokia 7210 godt.... men jeg vil have fm-stereo radio med! Kan man ikke købe det til 300 kr til T610??
I så fald vil S/E T610 løber op t samme pris spom N7250!!

Hvis den hel rigtige pris skulle komme er nødløsningerne N6610(i), N5100, N6200 evt. 3200.

Hvad siger i?

Kommentar
Fra : Bofh

Dato : 29-07-04 16:17

Jeg ville i hvert fald ikke råde dig til at købe SE T610 ... den har en elendig skærm, kan stort set ikke bruge udendørs.

Har i stedet for forelsket mig i en T630. (1699.- hos telmore)

/Bofh

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 29-07-04 19:29

Jeg har selv en nokia 6610i og den er rigtig god, den har det hele som man har brug for! og så er den nogenlunde billig. nokia 7250 er også meget fed!!! Men hvis du er i tvilv mellem t610 og N7250 så vælg 7250. Nokia ER bedst!!!

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 29-07-04 23:16

Pfmmm.. Hmm.. nokia.. Pfffmm.. hehehe. Vil råde dig til en se t630. Den har alt hvad en normal person skal bruge og i top-kvalitet

Kommentar
Fra : wezzler

Dato : 30-07-04 00:59

Men ik' radio!

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 41 point
Dato : 30-07-04 11:03

Blandt samtlige de telefoner, du nævner, er SX1 suverænt den bedste.
Dette er så indlysende, at det ikke er en diskussion værd.

I valget mellem T610 og 7250, ville jeg vælge T610, fordi 7250 er fuld af bugs.
To af mine venner har haft den, og en værre gang lort er det svært at forestille sig.
Nokia er i det hele taget noget bras.

Men du kan ikke installere FM stereo radio i T610. Heller ikke selv om du betaler
300 kr. - eller for den sags skyld 3000.

Kommentar
Fra : wezzler

Dato : 30-07-04 11:54

fra http://www.eaid.dk/testcenter.php?action=vis&id=43

Der er en bred vifte af tilbehør til t610. I bunden finder man det velkendte Ericsson stik, som vi kender det tilbage fra den gode gamle t28s. Personligt har jeg haft lejlighed til at teste radio headsettet, som fungerer upåklageligt sammen med t610.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 30-07-04 12:05

Det ser godtnok mystisk ud. Han må mene noget andet end det, han er
kommet til at skrive.

Man kan ikke opnå FM Stereo Radio på T610 ved hjælp af et headset.
Det er jeg 100 % sikker på.

Kommentar
Fra : Samsung

Dato : 30-07-04 18:46

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=pp4_1_1&zone=pp&lm=pp4_1&pid=10012

Klik på ovenstående link(der står der at der findes FM stereo headset til t610)

Jeg har selv t610 med dette headset, og har haft dem i 10 mdr uden brok

Nedenstående link er nogle alternative for hvor man kan købe den:

http://www.netget.dk/product.asp?product=118&page=1

www.qxl.dk (man kan godt købe de brugte, det har min bror gjort, og det virker stadig indtil nu

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 30-07-04 20:51

På den linkede side kan jeg da tværtimod se, at man IKKE kan høre radio
på T610 ved hjælp af et headset.

Det fremgår jo tydeligt, at headsettet er forbundet med et eller andet
lille apparat - og at det er i dette apparat, radiodelen befinder sig.

Godkendelse af svar
Fra : wezzler

Dato : 01-08-04 11:06

Tak for svaret Rellom.

Det ender sku' nok med at prisen bestemmer, da jeg syntes mobiltlf. er meget lige.....

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-08-04 11:34

Selv tak.

Som sagt er SX1 suverænt den bedste af de telefoner, du nævner.
Du kan nok ikke få den for en tudse, men det kan godt lade sig gøre
at få en brugt SX1 for 1500 - 2000 kr.
Og der følger både headset og USB-kabel med i købet.