/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
mangler demo af Pinnacle Studio 9.0.
Fra : CCjunior
Vist : 495 gange
30 point
Dato : 29-07-04 14:53

Jeg er blevet anbefalet Pinnacle 9 og vil prøve en demo. men den begynder ikke at hente den, hvad gør jeg så. jeg kan heller ikke lige finde den på nettet. er der nogen der kender andre steder hvor den er??

Dette link er det som jeg ikke kan få til at virke..
http://www.download.com/3001-2194-10282117.html

Junior

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 40 point
Dato : 29-07-04 15:03
Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 29-07-04 15:07

Hej CCjunior, prøv og se:

http://www.pinnaclesys.com/docloader_n.asp?templ=10&doclink=/WebVideo/studioavdvdeluxeversion9/English(UK)/doc/Download_Studio_UK.htm&Product_ID=1501&Langue_ID=2&loc=doc173&division_id=

Citat
Pinnacle Studio version 9 Trial

File size: 180MB
Estimated download time: approx. 30 minutes with high-speed Internet access.
File size too large? Click here to order our free trial CD.

Trial version description: The Studio version 9 Trial contains a restriced version of the software that is good for 30 days upon installation. If you wish to purchase this product within the 30-day trial period, you may do so at any time using the link embedded in the reminder page that appears each time you launch the application

Mvh Ivan

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 29-07-04 15:13

Citat
http://www.pinnaclesys.com/docloader_n.asp?templ=10&doclink=/WebVideo/studioavdvdeluxeversion9/English(UK)/doc/Download_Studio_UK.htm&Product_ID=1501&Langue_ID=2&loc=doc173&division_id=

Kopier evt. hele adressen.

Godkendelse af svar
Fra : CCjunior

Dato : 29-07-04 15:29

Tak for svaret jakjoe.
det var lige det jeg skulle bruge.. sjovt at jeg helt har overset det.. jeg havde ellers været inde at kigge..

Junior

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 29-07-04 16:22

Ok, men nu har du det

mvh
jakjoe