/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hejsa!
Fra : Sunowich
Vist : 424 gange
50 point
Dato : 29-07-04 02:19

Hvon var så lige jeres ferie??? vores var fed ,kom hjem for ½ time siden,fra en små 3 uger i Tjekkiet og Ungarn såe nu er det slut med pause fra Sunos side

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-07-04 03:38

Jamen så velkommen hjem fra ferie,
Dejligt at høre den var god

Håber I havde bedre vejr end herhjemme

hvor jeg bare har lavet så lidt som muligt i så lang tid som muligt. Men det er vel også en slags ferie

Men selv om du havde en fed ferie, kan jeg næsten gætte du har savnet Kandu, eftersom det det var noget af det første du tænkte på efter du kom hjem

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 29-07-04 07:13

Ferie ??? Bortset fra en noget fugtig Skt.Hans tur, hvor jeg var i det mørke Jylland for at sige hai til mango & Co. har det været hårdt arbejde fra tidlig morgen til langt ud på natten, med at besvare brugernes intelligente spørgsmål på Kandu.dk
Vejr har der været masser af ...regnvejr og kølige luftstrømme = Lortesommer. Jeg har sjældent været så bleg her omkring 1. august.

dova -> Muligt at Sunowich har savnet kandu.dk, men vi har også savnet Sunowich

Sunowich -> Velkommen tilbage til Google : http://www.google.dk/search?q=Sunowich&ie=UTF-8&hl=da&meta=

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-07-04 08:00

Velkommen hjem Sunowich
Jeg har også haft en dejlig ferie, dog på det sidste med lidt for mange øller, men det er slut NU..!

Solen har ikke ligefrem vist sig fra den gavmilde side (her i Danmark) og det har sikkert været gennemgående træls for de stakler der ikke har været ude at rejse.
Nu glæder vi os til at du igen er hjemme, og forhåbentlig kommer med nogle kanon gode google links til os

//Creamy

Ps. Jeg har forøvrigt holdt ferie i Brisbane og senere Blokhus..!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-07-04 08:26

creamygirl -> [hør] For MANGE øller ??? Ka' man dét ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-07-04 08:26

hehe..Se bare på Molo's linh ,hvor genial Google søgninger kan være.
Søg på Sunowich - og man spørges: 'MENTE DU SANDWICH'?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-07-04 08:27

Vi synkroniserer stadig

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-07-04 08:32

Det må siges at være Cyberlove der vil noget

Ja Molo, man kan godt drikke for mange øller. Du ved det punkt, hvor man forsøger at børste noget af skulderen, som så viser sig at være gulvet

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-07-04 08:35
Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-07-04 08:40

Æv, jeg kender godt det med nøgler
Nå Sweetiepie, jeg har desværre ikke mere tid til dig. Skal lige et smut ud i samfundet og tjene til føden/øllerne

Have a Nice Day..! http://marbella.to/valentine/images/kiss.gif

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-07-04 09:00

Passer mig fint. Jeg skal til samtale om praktikplads kl.10.00, så i socialforvaltningen og til sidt ud i solen på CA.

</BEVAR CHRISTIANIA>

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 29-07-04 09:07

vil kort fortælle at vi holdt en fed ferie i Sverige. vi havde en lækker hytte langt fra alt. masser af fred og ro.
Det viste sig så at være et gammelt kapel som var lavet om til ferie hytte, men pyt det var jo hyggeligt..
2 dagen skulle vise sig at være der spøgelserne viste sig, vores venner har en dreng på 2 år som faldt og brækkede næsen og allerede dagen efter kom det næste spøgelse og gjorde at deres 4 årige pige faldt i løberen og fik en meget dyb flænge i panden som blev limet på skadestuen. Nu fik vi så ro et par dage hvor vi fik fisket lidt efter gamle gedder og på 5 dagen sad Henrik og kastede et æble op i luften, det ramte hans sidste barn i panden men han slap uden skader.
Selv om hytten prøvede at skaffe de sidste kunder til kapellet slap vi da væk efter en uge..

Det skal lige siges at det var en fed uge hvor vi hyggede os gevaldigt, men jokede meget med at kapellet var ude efter de sidste kunder...

Junior

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 02-08-04 23:18

Tak for svaret molokyle.