/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
JA det er besvaret
Fra : AgAndersen
Vist : 415 gange
50 point
Dato : 28-07-04 22:52

Mén gider nogen fortælle mig hvor det svar står henne da jeg ikke kan se der er kommet flere breve til mit spørgsmål
for det aksel sonne skriver dur ikke til , og nej tro ikke at jeg er fatvag men kan ikke bruge svaret til noget
andet end give mig grå hår i hovedet

VENLIG HILSEN AGA

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 28-07-04 23:03

Her har du deltaget http://www.kandu.dk/dk/spg/30987

Jeg forstår ikke hvad du spørger om

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-07-04 23:04

Hvilket spørgsmål har du stillet?
Jeg kan se at du har skrevet i dette http://www.kandu.dk/dk/spg/30987 spørgsmål, men det er jo ikke dit. Spørgsmålet er lukket, så du får ikke svar på din henvendelse der.
Du må oprette dit eget spørgsmål.

Kommentar
Fra : akselsonne

Dato : 28-07-04 23:05

hej AGA

hvad er det for et spørgsmål som du mangler et svar på ?

jeg kan se du har kommenteret et spørgsmål fra K_M_S som jeg har svaret på.
- hvis jeg har skrevet noget du ikke forstår, så spørg endelig igen hvis det drejer sig om PSP - Jeg er lige kommet lidt igang med 8'erne og synes det er som at komme igang med et helt nyt program, måske fordi brugerfladen er så forskellig fra 7'eren.

med venlig sommerhilsen
Aksel Sonne

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 28-07-04 23:19

Hej AGA
Det du har gjort er, at du faktisk har stillet dit eget spørgsmål i et andet spørgsmål, stillet af K_M_S - det er så blevet besvaret og derfor lukket.
Hvis du skal have brugbare svar til dit eget problem, så skal du stille dit eget spørgsmål, så bestemmer du også selv hvornår du har fået et svar som du kan bruge.
Når K_M_S har fået løst sit problem lukker han selvfølgelig sit spørgsmål, og du kan her ikke forvente yderligere kommentarer til dit spørgsmål.
Du må på den igen, og selv stille dit spørgsmål !!!!!
mvh Benny

Kommentar
Fra : AgAndersen

Dato : 28-07-04 23:20

Jeg spurgte (Fanden svært at skive når venster arm er i gibs ) undskyld men jeg skal lave tekst på et billede og jeg har prøvet næsten alt med nye layer uden og teksten er stor nok til at kunne læses har jo ikke gået hos Alice på psp skolen
så tør godt sige at jeg har en lille smule viden om det men den her kan jeg godt nok ikke klare Akselsonne havde
skrevet men desværre dur ikke nu skriver jeg til Alice for at få hendes hjælp for det her er da bare for meget.

Kommentar
Fra : AgAndersen

Dato : 28-07-04 23:20

Jeg spurgte (Fanden svært at skive når venster arm er i gibs ) undskyld men jeg skal lave tekst på et billede og jeg har prøvet næsten alt med nye layer uden og teksten er stor nok til at kunne læses har jo ikke gået hos Alice på psp skolen
så tør godt sige at jeg har en lille smule viden om det men den her kan jeg godt nok ikke klare Akselsonne havde
skrevet men desværre dur ikke nu skriver jeg til Alice for at få hendes hjælp for det her er da bare for meget.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 28-07-04 23:23

Ok

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 28-07-04 23:25

selv OK

mvh
Benny

Kommentar
Fra : akselsonne

Dato : 28-07-04 23:28

Hej Aga

hvis du har fået kursus hos Alice (og Alma) så er det vel naturligt at spørge hos dem, men her er der altså tre der har læst dit spørgsmål, og reageret på det, inden for ti minutter.

hils endelig Alice fra mig

mvsh
Aksel Sonne

Kommentar
Fra : akselsonne

Dato : 28-07-04 23:29

Hej Aga

hvis du har fået kursus hos Alice (og Alma) så er det vel naturligt at spørge hos dem, men her er der altså tre der har læst dit spørgsmål, og reageret på det, inden for ti minutter.

hils endelig Alice fra mig

mvsh
Aksel Sonne