/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
microsoft office
Fra : qwedsazxc
Vist : 356 gange
50 point
Dato : 28-07-04 21:19

er der nogen der ved hvordan men kan få en engelsk version af ms office over på dansk

eller bare stavekontrolen i word

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-07-04 21:30

Desværre - men omvendt kan du godt.

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 28-07-04 21:37

Prøv at åbne word... skriv et ord (stav det forkert) og tryk F7... I menuen med forslag kan du ændre sproget, hvis det ellers er installeret.

Kommentar
Fra : qwedsazxc

Dato : 28-07-04 21:48

det er det ikke hvor kan jeg hente det

Accepteret svar
Fra : CarstenGP

Modtaget 60 point
Dato : 28-07-04 22:02
Kommentar
Fra : qwedsazxc

Dato : 28-07-04 22:20

jeg venter lige lidt med at lukke dette spørgsmål det kunne være at der var en det viste hvordan men kunne gøre det til dansk

men tak for hjælpen
CarstenGP

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 28-07-04 22:49

Du kan jo gøre den til dansk... du skal bare kopiere de filer via linket ind på din puter :D

Kommentar
Fra : qwedsazxc

Dato : 28-07-04 23:08

CarstenGP

jo men det er kun stavekontrolen der bliver til dansk så jeg venter hvis der var en der viste hvordan man kan gøre office til dansk

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 28-07-04 23:23

det kan du så ikke
Visse grænser er dog... Hvis du vil have den på dansk, så skal du have fat i den danske cd.

Men du kan evt. hente et gratis office-program på dansk med dansk stavekontrol:
http://da.openoffice.org/

Det er helt sikkert det nærmeste du kommer

Kommentar
Fra : qwedsazxc

Dato : 29-07-04 10:54

det har jeg allerade

men hvorfor må jeg ikke vente med at lukke dette spørgsmål

det kunne være at men kan gøre det til dansk

Godkendelse af svar
Fra : qwedsazxc

Dato : 01-08-04 15:18

Tak for svaret CarstenGP.