/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Skift til Indbakke låser OE
Fra : coehlen
Vist : 259 gange
120 point
Dato : 28-07-04 18:27

Min OE er stillet til at åbne i "Indbakke". Og det gør den og alt er ok. Jeg kan fint skifte rundt mellem de andre mapper, men når jeg vil tilbage til Indbakken låser OE og må lukkes og genstarte for at komme til Indbakke.
Det er træls ! Hvad er galt ?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 28-07-04 18:42

Jeg ville være mistænkelig og scanne PC'en for alt muligt snavs.
Et udemærket sted hvor du kan finde programmer til det, er her hos www.arlet.dk som også er her inde i KANDU.

Altså check din maskine for spyware og din registreringsdatabase, samt ryd op i din temp filer og cookies, så du er på den sikre side.

Kør også en Hijack.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 130 point
Dato : 28-07-04 19:01

Problemet kan opstå, hvis du har installeret fler mailprogrammer end OE, men kan også skyldes din antivirusprogram, som du kan prøve at deaktivere, for at se om det er den der driller.

Hvis du åbner OE og kan se i hjælp (Om OE) at du kører med en version 5, så kan problemet ligge der, som du løser:
http://www.winhelp.dk/98o3.htm
SE også:
http://www.winhelp.dk/98o5.htm
http://www.winhelp.dk/98o7.htm
Problemer hvis du bruger Vcard:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=7b1bc6bb-aa2e-48f5-bbbf-0f5f53fa2205
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : coehlen

Dato : 28-07-04 19:23

pallebhansen havde ret i, at problemet forsvandt, når jeg deaktiverede antivirusprogrammet (AVG).
Jeg har ikke andre mailprogrammer installeret og min OE er version 6.
Og min XP er fuldt "Windows-updated"
Hvad stiller jeg op med AVG, som jeg indtil nu har været godt tilfreds med ?

Kommentar
Fra : tonnie

Dato : 28-07-04 19:37

hej coe
har selv haft problemer med avg..
hent den nye version der hadder 7.0, den "forstyrrer" ikke andre programmer
mvh
tonnie

Kommentar
Fra : tonnie

Dato : 28-07-04 19:38

det er nu hedder jeg mente

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 28-07-04 20:13

Ja det er vist kendt at AVG har lavet en rettelse i den nyere udgave. AVG er ellers et ganske udmærket antiviruspogram, fuld på højde med de andre.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : coehlen

Dato : 28-07-04 20:51

Jeg er ret ny her på Kandu.
Jeg er overvældet af de hurtige, velmenende og relevante svar.
En opgradering af AVG Free var åbenbart lige det, der skulle til.
TAK
Hvordan er det lige, at jeg takker/belønner Jer med points ?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-07-04 00:32

Du trykker accepter ud for det svar du syntes bedst om, du kan desværre ikke fordele de point du allerede har afleveret, men får tilskrevet nye for hver dag du logger ind her.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : coehlen

Dato : 29-07-04 01:33

Tak for svaret pallebhansen.