/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Telia express (nummerflytning)
Fra : crayzee
Vist : 462 gange
20 point
Dato : 28-07-04 16:09

hej. jeg kunne gdt tænke mig og vide, om man kan få sit gamle nummer med, hvis man fx. skifter fra telmore til telia express. så man ikke skal skifte nummer

Kommentar
Fra : Ghettofamily

Dato : 28-07-04 17:57

Det er ikke noget problem, du beder blot om en nummerportering ved telia, så sender de nogle papirere til dig, der skal underskrives, så klarer de resten af arbejdet. Du må ikke opsige dit nummer hos telmore, da det så ikke kan flyttes.

Men hvis at du køber en telefon med et telia express abb bundet i rø..n, så er det sjældent at du kan flytte dit nummer, det du skal gøre er at ringe til til Telia og få flyttet dit nummer

Accepteret svar
Fra : jhvp

Modtaget 20 point
Dato : 29-07-04 10:18

Kender en der købte telefon for noget tid siden med telia abb.
for 1 kr. og han fik sit nummer med, men det gik vist ikke så
let som forventet. Men han har fået nummeret med og det
køre idag.

Godkendelse af svar
Fra : crayzee

Dato : 01-08-04 16:56

Tak for svaret jhvp.