/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
convertering fra divx til dvd
Fra : tonnie
Vist : 441 gange
20 point
Dato : 28-07-04 13:55

hej
jeg er ved at convertere en film fra divx til dvd.. under selve konverteringen viser programmet filmen på hovedet?? hvad er nu det for noget??
er der nogen der ved om dette også vil være tilfældet på min dvd afspiller??
bruger cucusoft til konverteringen
mvh tonnie

Kommentar
Fra : sunepaabryggen

Dato : 28-07-04 14:49

der er en checkbox hvor du skal sæte kryds ved "Flip vertical",så skulle den være iorden.

Kommentar
Fra : tonnie

Dato : 28-07-04 15:07

inden jeg konvertere den eller hvad??

Accepteret svar
Fra : dbl

Modtaget 20 point
Dato : 28-07-04 15:15

Citat
sunepaabryggen:
der er en checkbox hvor du skal sæte kryds ved "Flip vertical",så skulle den være iorden.

Ja inden du starter med at konvertere den.
Det hjælper jo ikke noget at gøre det bagefter.

Men du kan jo også bare sætte tv'et på hovedet når du skal se filmen.

Mvh.
d.Buus
www.dbuus.dk

Kommentar
Fra : tonnie

Dato : 28-07-04 15:20

den var god!! hehe
tak for svaret

Godkendelse af svar
Fra : tonnie

Dato : 28-07-04 15:21

Tak for svaret dbl.

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 28-07-04 15:26

Så lidt.

Men var det ikke sunepaabryggen der gav dig svaret? Jeg fuldførte det jo bare.

Mvh.
d.Buus
www.dbuus.dk