/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Automatisk opdatering fra netdrev
Fra : moltov
Vist : 682 gange
50 point
Dato : 28-07-04 09:30

Hej Eksperter

Viste ikke rigtig, hvor det høre til. (Altså spørgsmålet) Men valgte altså netværk, da det også er en del af det...(Nok med søforklaringerne Jeg vil nu bruge en bærbar som arbejdsredskab istedet for en fast PC. Men jeg har brug for, at man får en mappe på bærbaren, som opdaterer automatisk en mappe fra serveren...Altså ligesom den gamle "Rejsetaske".

Hvordan gør jeg det?

VH
Moltov

Accepteret svar
Fra : thulin

Modtaget 60 point
Dato : 28-07-04 09:52

Sådan indstiller du computeren til at bruge Offlinefiler

Åbn Denne computer.
Klik på Mappeindstillinger i menuen Funktioner.
Kontroller, at afkrydsningsfeltet Aktiver offlinefiler under fanen Offlinefiler er markeret.
Marker Synkroniser alle offlinefiler, inden der logges af for at få en fuldstændig synkronisering. Hvis du ikke markerer dette, får du en hurtig synkronisering.

Bruger det selv til hverdag, og det virker rigtig godt.

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 28-07-04 09:58

Hej Thulin

Men er det ikke hele pc'eren? (Jeg har kun en mappe på netværksdrevet, der skal opdateres på bærbaren) aka dokumenter

Moltov

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 28-07-04 10:29

Når du først har aktiveret "offline" delen, kan du højre klikke på de enkelte mapper som du ønsker at "gøre tilgængelige offline"

Så bliver det kun den enkelte mappe eller dokument som bliver "synkroniseret"

Godkendelse af svar
Fra : moltov

Dato : 28-07-04 10:32

Flot...Dejligt, så kan jeg sku endelig få noget ordentlig arbejdsværktøj. Tak for hjælpen.

VH
Moltov