/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Samme tip igen !
Fra : viskinge
Vist : 410 gange
1 point
Dato : 28-07-04 07:13

Det er bare for plat, at jonassr skriver sit tip igen. Det hele går ud på, at han får Ca. 50,00 Kr. hver gang, en person bruger hans opgivet kode.

MVH

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 11 point
Dato : 28-07-04 07:16

Hej viskinge og g'morgen
Helt enig... plat er måske lidt underdrevet

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 28-07-04 08:23

Jepper..... jeg er enig.... en drenge røv.... håber bare at dem der får lov at bedømme ham så giver ham nada point...... + at der ikke er nogle der falder for det...... Men hva skal man gøre...?.... jo ingen admin til at styrer den slags..... Så iøvrigt osse 4 eller 5 tips om den samme side..... LOL.... den om antipirat gruppen.........

Og godmorgen

mrhan

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 28-07-04 08:26

Hey..!!!

Hvordan laverman egentlig sådan et indlæg til kun 1 point..????

VH
mrhan

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-07-04 08:48

mrhan -> Når du har skrevet dit spøgsmål kan du under kommentarfeltet vælge :

Citat
Antal point

Hvor mange point vil du give for svaret til dette spørgsmål?

* Nemt spørgsmål (50 point)
* Almindeligt spørgsmål (100 point)
* Svært spørgsmål (200 point)
* Dette spørgsmål er [ ] point værd

Du klikker blot det nederste felt's * og skriver 1 i [ ] feltet og trykker [Gem spørgsmål]

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-07-04 08:51

Hey Molo... din HTML ørn
Kan du lige svinge ind omkring http://www.kandu.dk/dk/spg/46017

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 28-07-04 08:51

LOL.... Ja ok.... lige nu lyder det jo som om jeg er helt åndsvag....... Det synes jeg squ jeg har prøvet flere gange, men det vil den da bare ikke være med til..... jeg tester squ lige en gang til for ruder konges skyld..... Men tak..!!

VH
mrhan

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 28-07-04 08:55

tja ok.... var mig der var åndsvag... havde ikke lige fat om at der selvfælgelig skulle sættes et flueben.... LOL...

mrhan

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 28-07-04 09:37

Go´ morgen folk´s
Enig med jer... og go´ dag

Godkendelse af svar
Fra : viskinge

Dato : 05-08-04 05:52

Tak for svaret CLAN.