/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Gør Det Selv Projector
Fra : jonassr
Vist : 621 gange
100 point
Dato : 27-07-04 23:35

Jeg har nu lige været inde på QXL og har fundet en Gør Det Selv Projector, er der nogen der har hørt om den før eller nogle der kan give mig et link og nogle priser til hvor den bliver solgt og hvor meget den ca ligger på. Her er linket til den aktion jeg kigger på. http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=12918302

Hilsen Jonas

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 28-07-04 00:38

Hvis du vil blive taget i røven, så køb den.Tænk.Use your brain Jonas.
alimak

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 28-07-04 04:09

Hejsa....

Jeg vil give alimak ret...... Man får hvad man betaler for....
En anden ting.... Lad dog være at poste det samme tip om de der gratis dvd.... Det er da for plat....!!!

VH
mrhan

Kommentar
Fra : 4u2

Dato : 28-07-04 06:59

ups det er ham med de gratis dvd i 14 dag

ham der får hvad der svare til ca. "50 kr." for hver der brugers hans kode

er du ved at være oppe på et par år.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-07-04 07:01

alimak -> Helt enig
mrhan -> Ren klikafgift for egen vindings skyld

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-07-04 07:05
Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 28-07-04 10:37

Ok Der var så 5 der skrev noget her og jeg har ikke fået et svar. ingen af jeg ved noget om det i taler bare ud fra hvad i tror eller hvad og hvad har alt det andet med dette her ??
Og ja dejligt med nogle gratis film

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-07-04 10:48

Brug en lommelygte og skriv et tip om det.

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 28-07-04 10:54

Fandt dette tip på Kandu

"Nu kan du leje gratis dvd film i 14 dage helt gratis porto bliver betalt det eneste du skla gøre er at gå ind på www.digitarian.dk og bruge denne venne kode jeg giver her ---->>>Din kode: 11284<<<----

Hilsen Jonas"

Hvem er han (Jonassr) for en kalapøjser!

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 28-07-04 11:37

Hej jonas - jeg ville personligt ikke røre ved dette produkt.

Hvis du ser omtalen med billeder - ligner det mest af alt en stærekasse:
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=12918302

Citat
Der ydes i modsætning til vores øvrige professionelle linser ingen tilfredshedsgaranti på dette produkt..

Citat
MANGLER DU EN PROJECTOR TIL SPIL, DVD, VHS, TV ELLER COMPUTEREN..
Løsningen er simpel, langt billigere end du havde troet, og lige her..

OVER 1 MILLION TILFREDSE SELVBYGGERE..
I året 1822 opfandt en fransk fysiker en særlig linse, der skulle forstærke lyskilden i de fyrtårne, der bragte datidens sømænd sikkert i havn. Linsen anvendes den dag idag, og i langt flere produkter og henseende end den franske fysiker nogensinde kunne have forestillet sig. Linsen sidder bl.a. i projektorer, overvågningsudstyr m.m.

Over 1 million amerikanske husstande har med denne specielle linse og lidt teknisk snilde ombygget f.eks. et 14" TV, til en 105" stor projektor med succes. - Og nu kan du gøre det samme!

Spil PS2, Xbox eller GameCube i FULD STØRRELSE, eller invitér børnene i biograffen i hverdagen, og lav fodboldaften med storskærm i haven i weekenden. Kun fantasien sætter grænser for mulighederne med din nye Projektor.

VIRKER DET, TÆNKER DU!
...De over 1 million tilfredse kunder i USA taler deres eget tydelige sprog, og LGP følger dig helt til dørs, med den specielle linse samt nødvendig manual, der i tekst og billeder giver eksempel på udformningen af din nye "Gør Det Selv" projektor. Det er simpelt, og kan ordnes på et par timer.

Selvfølgelig er LGP "Gør Det Selv" BUDGET Projektor KIT langt fra som en DKK 50.000,00 dyr plasma skærm, men vores professionelle version kan til fulde sammenlignes med de kendte projektorer i den lavere prisklasse (Dkk 10 - 15.000,00)..

HVAD ER DET JEG BYDER PÅ ?
Som vinder af denne auktion, modtager du en prisbillig linse købt i USA, hvorved du kan bygge den absolut billigst mulige hjemme projektor. Den omtalte linse i nærværende auktion, kan ikke sammenlignes med linserne udbbudt i vores øvrige auktioner over "Gør Det Selv" Projektore. Udover linse, medfølger en simpel STEP BY STEP manual, der i tekst og billeder (på Engelsk), guiden dig gennem den lette produktion af din nye "Gør Det Selv" Projektor.

Alt hvad du derudover skal bruge, kan købes i f.eks. Silvan eller Jem & Fix etc., fra DKK 100,00 og opefter, afhængigt af dit valg af materiale og din pengepung.

Med LGP "Gør Det Selv" BUDGET Projektor kit, kan du bygge en projektor fra kun DKK 250,00 alt inkl. LGP "Gør Det Selv" Projektor kit, kan IKKE KØBES i forretninger, og udbydes i den professionelle version, indtil videre i begrænset oplag.

Køb en eller flere pakker, og start evt. din egen produktion af den billigst mulige "Gør Det Selv Projektor". LGP er leveringsdygtige i alle de BUDGET linser du skal bruge. Vi har sat "Køb Nu" pris på kun DKK 119,00, og ber dig bemærke forskellen i kvalitet, sammenlignet med vores øvrige linser.

Med BUDGET LINSEN får du hvad du skal bruge til at starte din egen hjemmebiograf til børn og/eller børnebørn, og/eller bank din bedste ven i jeres fortrukne spil, i en størrelse som var i der selv

LGP "Gør Det Selv" BUDGET Projektor KIT kan anvendes på enhver skærmstørrelse og type. Flatscreen, Computermonitor, TV e.t.c. Tilmed har du ingen udgifter til de dyre projektor lamper

LGP kan hjemtage store mængder af BUDGET linserne uden garanti, forhør dig om pris ved større bestillinger og videresalg

Mvh Ivan

PS - prøv at opføre dig lidt voksent!

Citat
Ok Der var så 5 der skrev noget her og jeg har ikke fået et svar. ingen af jeg ved noget om det i taler bare ud fra hvad i tror eller hvad og hvad har alt det andet med dette her ??
Og ja dejligt med nogle gratis film

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 28-07-04 12:15

Lidt voksent.. Hmm jeg stiller et spørgsmål som jeg håber at kunne få svar på men de første svar er om 2 af mine tip jeg har give som jo er helt kanon og ja selv om jeg får 7 dage gratis men hvem har ikke lyst til nogle gratis dvd film hmm ja

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 28-07-04 12:20

Og til Teli du er da heller ike lige den bedste til at give et tip.. hvorfor er det du spiller så meget op til at få en gang klask?

Tip : "Pas på svindlere."

Pas på de svindlere som starter pyramidelignende virksomheder.
Især hvis de gør meget ud af at forklare det lovlige i deres fupnumre.

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 28-07-04 14:18

Hov du...... Hva er det nu for en omgang truende adfærd.... den holder da slet ikke......
Jeg er ligeså træt af at hører på at du sender det samme tip ind gang på gang...... Du gør det jo ikke engang for ligsom at hjælpe nogen, kun for selv at få noget ud af det..... Det tydeliggør du jo ved at blive ved med at poste det samme..... Derefter sidder du nu og hyler over at folk kommenterer det..... Jeg synes det ville være underligt andet....... Og ikke nok med det, så er dit sidste påfund at bruge en truende adfærd...???.... Den holder slet ikke.... Så er du squ nok ikke gammel nok til at bruge nettet..... Du minder aller mest om en forkælet teenager der ikke lige får sin vilje.... Og kan sidde godt beskyttet hjemme hos mor og far og svine voksne mennesker til..... Du må ændrer din adfærd hvis du ønsker at få bare den mindste form for sympati og forståelse herfra......

VH
mrhan

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 28-07-04 15:07

Jeg har nu smidt det tip 2 gange og lige så meget for at hjælpe. jeg fandt selv tippet her på kandu.

Hmm jeg skrev bare hvad jeg mente om ham og hvad han burde få jeg truer ikke nogen for det må man ikke.

men jeg siger da mange tak for alle de dejlige svar jeg har fået for mit Projector spørgsmål.

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 28-07-04 15:08

Og nej jeg bor ikke hjemme hos mor og far men jeg vil sku aldrig selv begynde at brokke mig og bruge tid på en der stillede det samme tip 2 gange

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 28-07-04 15:29

Det er muligt jonassr - men jeg mindes fortsat dit første tip http://www.kandu.dk/dk/tip/6775

Citat
Tip : "refi et fjols"

Hejsa Jeg(jonassr) skulle hjælpe min fætter for han kunne ikke kommer på internet men godt på msn hmm ja underligt. så derfor skrev han til mig hvad jeg skulle skrive på siden..
http://www.kandu.dk/dk/spg/33601
http://www.kandu.dk/dk/spg/33761
Men så kommer den total blanke kængt som kun lige har skimmet noget aat det jeg har skrevet og siger at der bliver snydt hmm hvorfor skulle jeg først bruge 200 point på noget også derefter ja så fik jeg hallob's 200 point som tak for hjælpem da jeg tog op til ham og fik det lavet for ham

Så refi jeg syntes du skal grimme dig så meget nu.. Og til hallob kanon med det ene point til refi hehe

Hvis det ikke er brok, så ved jeg ikke.

Men tilbage til dit spørgsmål "Gør Det Selv Projector".
Tror du virkeligt du modtager noget fornuftigt for kr. 160,- / sælger har kun været medlem siden 6/7/2004

Mvh Ivan

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 28-07-04 15:45

Ville du ikke blive lidt negativ hvis du have brugt lang tid på at hjælpe en og derefter blive kaldt snyder mm. så derfor ville jeg da lige fortælle lidt om refi til andre folk så de ved hvem de har med at gøre.

Jeg tror heller ikek den kommer til at koste 160 kr. Men som du har læst er der jo mange der har købt den men det lyder lidt vildt det ved jeg godt derfor venter jeg også til der er solgt nogle stykker så jeg kan spøger dem hvordan den er..Og jeg er nu lidt ligeglad med hvordan den ser ud hvis jeg kan sparre 7000 kr.

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 100 point
Dato : 28-07-04 15:53

Jeg tror det er meget fornuftigt at vente lidt.

Jeg er så gammel, så jeg kan huske den gang - der ikke fandtes farvefjensyn. På det tidspunkt blev der solgt forsatsfiltre som skulle gengive udsendelserne i farver. - Det var opbygget ved hjælp af prisme virkning, så man så alle regnbuens farver.

Denne projector er efter min mening i samme kategori.

Held og lykke.

Godkendelse af svar
Fra : jonassr

Dato : 28-07-04 19:38

Tak for svaret IBM760.

Kommentar
Fra : gummianden

Dato : 30-07-04 12:01

En anden mulighed er lige at vente til 1. auktion slutter også vente at se hvilke kommentarer der kommer fra køberne af disse "supertilbud". Så kan man se om det er noget der er værd at købe næste gang det kommer på auktion.

Kommentar
Fra : krasno

Dato : 04-11-04 11:26

Hej imens i diskuterer , så kan jeg fortælle at DET VIRKER IKKE!!!!!!!!!!
De har været solgt i mange år i USA, og et fjols jeg kender indkøbte sådan en dims incl. lærred, for en del år siden, og den endte sine dage på lossepladsen.. Der er simpelthen IKKE lysstyrke nok i et almindeligt TV.
Spild af penge!!!!!!

Kommentar
Fra : zaibotdk

Dato : 15-11-04 12:51

Det virker IKKE!!!! Så simpelt er det ;)

Kommentar
Fra : tanjakisser

Dato : 24-01-05 21:49

Hvis i vil have et lidt mere seriøst forslag til bygning af en hjemmeprojektor så tjek dette link :

http://www.tomshardware.com/howto/20041201/index.html