/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Undertekster ?!?
Fra : The_Evil_Bong
Vist : 491 gange
40 point
Dato : 27-07-04 22:11

Hej

Jeg har filmen: Harry potter 3...

MEN den r på engelsk...

Og så var det jeg ville spørge om i vidste hvor man kunne downloade undertekster til den... selvfølig på dansk!

HVIS det nu var sådan at der tilfældigvis også var dansk lyd til den vil jeg blive kanon glad hvis der var nogle der kunne finde den!

Hilsen Simon

Accepteret svar
Fra : alimak

Modtaget 50 point
Dato : 27-07-04 22:18
Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 27-07-04 22:23

De sider alimak har vist virker jo kun hvis dine film er i diwx format. De virker ikke hvis du har den på dvd

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 27-07-04 22:30

Har lige været forbi: http://www.divxsubtitles.net/

Det kunne vel ikke tænkes at du ville låne mig din bruger... Bebe... *hunde-øjn*
hehe

Ej, kun hvis du sys...

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 27-07-04 22:56

det er gratis at tilmeldes den side du vil ind på.....

VH
mrhan

Kommentar
Fra : soll

Dato : 27-07-04 23:18

http://divxstation.com/

kan du lave de tekster til alle mulige formater ved at hente et program her der hedder Subtitle Workshop 2.51

http://www.urusoft.net/downloads.php?lang=1

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 27-07-04 23:36

Jah, det kan godt være det er gratis.. men jeg kan ikke... :( min computer vil ikke!

Kan jeg låne din bruger

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 27-07-04 23:36

Jah, det kan godt være det er gratis.. men jeg kan ikke... :( min computer vil ikke!

Kan jeg låne din bruger?

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 27-07-04 23:52

Hejsa
Måske kan du finde teksterne her

http://www.extratitles.to/

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 27-07-04 23:56

nå du så har fundet dine tekster kan du hente et program der hedder bsplayer hvor du kan smide din film+tekst ind i og se den hvis du ike har fundet sådan et program..

Kommentar
Fra : soll

Dato : 27-07-04 23:57

er det til avi eller til dvd du søger tekst

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 28-07-04 00:16

AVI

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 28-07-04 08:16

Hejsa.....

Den bedste side er den som Grausen foreslår... http://www.extratitles.to/

(efter min mening)....... Og så brug Allplayer fra marbit..... så er alt cool

VH
mrhan

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 19-11-04 20:54

Hejsa
Spørgsmålet har været åbent længe nu, du skal huske at lukke spørgsmålet. Dette gøres ved at trykke i højre hjørne, på accepter svar ovenover det svar, du synes er bedst. Har du ikke fået et svar, der er tilfredsstillende, så kom med en kommentar her, så kan der måske komme et brugbart svar

Ha' en fortsat god dag

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 20-11-04 00:29

Ja det skal jeg nok Tak for tippet..

God weekend til alle..

Godkendelse af svar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 20-11-04 00:31

Tak for svaret alimak.