/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia dku-5 kable uden software?.....ige~
Fra : JacobS.
Vist : 469 gange
103 point
Dato : 27-07-04 20:48

Hej. jeg ved godt at jeg har stillet det her spørgsmål før, men der var kun en der svarede, og jeg ville godt have flere svar. Her er mit spørgsmål:
Jeg køber måske et nokia dku-5 kabel. Jeg ved godt at jeg KAN bruge nokias pc suite, men BEHØVER jeg? jeg vil gerne have at jeg kunne bruge kablet uden at have instaleret softwaren! Jeg har en nokia 6610i og en computer med xp.
Håber i kan hjælpe mig!

Kommentar
Fra : Ghettofamily

Dato : 27-07-04 20:53

Ja, det gør du, så kort kan det gøres. Hvis du skal overføre billeder, toner o.lignende kan du (så vidt jeg ved) kun bruge Nokias software pakke, du kan hente den her http://www.nokia.com/nokia/0,8764,3403,00.html?applicationId=274&prodSupAppID=1&productId=137&categoryId=19&languageId=11

Kommentar
Fra : jhvp

Dato : 28-07-04 13:04

Der ingen tvivl om at du kan ikke undgå en eller anden form
for software, men du kan sikkert godt finde noget andet end
lige "nokias pc suite".

Accepteret svar
Fra : jhvp

Modtaget 103 point
Dato : 28-07-04 13:07

Et eks. på andet software kunne jo være det der følger med fra thansen for
det er da vist ikke nokias software.

http://thansen.dk/product.asp?c=281795132&n=730528566&pn=843567521

Kommentar
Fra : jhvp

Dato : 28-07-04 13:15

Til Ghettofamily link skal du nok lige huske og vælge den version der er til XP

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 28-07-04 17:55

Tak for svarene.
men jeg har stadig et spørgsmål. der står inde på nokias hjemmeside at man kun kan bruge dku-5 kablet og nokis pc suite 5.1 til windows 98. Kan det virkelig passe at man ikke kan bruge det til windows 95. Engang fik jeg at vide da jeg købte mit kamera at det kun kunne bruges med windows 98, men da jeg så sagde at jeg havde windows 95 med en USB port, sagde de at det var fint nok!!! kan man ikke bruge kablet og softwaren sammen med windows 95, selom man har en USB port?

Kommentar
Fra : jhvp

Dato : 29-07-04 10:27

Jeg tro faktisk også at nokis pc suite 5.1 er til tidliger version af windows.
men hvis du vælger XP versionen er det version 6.2, så jeg er overbevist
om at det er pga. softwaren hvis det ikke kan køre på XP.

Jeg prøvede at installere 5.1 på min XP og den kom med fejl under installation.
men om det havde andre problemmer under kørsel, ved jeg ikke.

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 29-07-04 19:24

inde på nokia hjemmeside er windows 98 den ældste, som duer med nokia pc suite 5.1, men kan jeg bruge 5.1 til windows 95 selom det ikke står der? jeg har en USB port!

Kommentar
Fra : jhvp

Dato : 30-07-04 21:40

Det tro jeg ikke vil være noget problem. men har ikke prøvet det.
Men kørte du ikke XP ?

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 31-07-04 10:57

Både ja og nej. Den computer med xp det er min fars og han vil ikke have at jeg instalere noget på den. så derfor var det at jeg spurgte om man kunne bruge nokia pc suite til windows 95, selom der står at pc suite 5.1 kun kan bruges med windows 98. for min computer har nemlig windows 95. Tror du godt at jeg kan bruge nokia pc suite 5.1 til min windows 95? tror du også at jeg kan bruge nokia dku-5 kabel på min windows 95? jeg har en USB port!

Godkendelse af svar
Fra : JacobS.

Dato : 07-08-04 13:35

Tak for svaret jhvp.

Kommentar
Fra : elkjaerlorenzen

Dato : 05-09-04 13:29

Du kan ikke bruge et usb kabel til win 95 da denne windows version ikke understøtter usb

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 05-09-04 14:55

MIN windows 95 har atså et USB stik!!!!!!!!