/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
fra video til dvd
Fra : CCjunior
Vist : 655 gange
1 point
Dato : 27-07-04 20:44

Jeg prøver lige igen.. måske er der kommet et nyt klogt hoved

jeg har en del på mit video kamera som jeg skal ha lagt over på dvd. jeg har prøvet før med pinacle studio 7 men kunne ikke få det i en ordentlig kvalitet, muligvis fordi min pinacle er en demo version som fulgte med kameraet.
er der et godt gratis program som nogen kender eller skal jeg ud og købe et.

jeg har også et vhs bånd som jeg skal ha lavet om til dvd. hvordan er fremgangs måden for det og hvad skal jeg bruge.
jeg mener også at ha set at der er firmaer som overspiller vhs til dvd hvad koster det ??

Junior.

Accepteret svar
Fra : jonassr

Modtaget 1 point
Dato : 27-07-04 22:26

Hmm du kan da sætte dit cam til din com og ligge det ind og derefter brænde det ud på en dvd skive
hvis du skal have vhs til dvd hmm på min computer har jeg scart stik så jeg kan sætte min video til min com ellers må du købe en video med dvd i
Jeg tror ikke der er nogle der gider svare for 1 point

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 27-07-04 22:32

der var heller ikke noget der gad at svare da det var 150 men hvis der er en der svare så får de da hele dyngen..
lad mig lige høre hvad du mener med at lige det ind på com. for det er nemmerlig mit næste problem. jeg har noget jeg har optaget på mit digitale videokamera som jeg vil ha brændt ud på dvd, men jeg mangler et ordentlig program til at brænde det ud i.. kan ikke få det i en ordentlig kvalitet...
http://www.kandu.dk/dk/spg/45924
Junior

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 27-07-04 22:33

der var heller ikke noget der gad at svare da det var 150 men hvis der er en der svare så får de da hele dyngen..
lad mig lige høre hvad du mener med at lige det ind på com. for det er nemmerlig mit næste problem. jeg har noget jeg har optaget på mit digitale videokamera som jeg vil ha brændt ud på dvd, men jeg mangler et ordentlig program til at brænde det ud i.. kan ikke få det i en ordentlig kvalitet...
http://www.kandu.dk/dk/spg/45924
Junior

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 27-07-04 22:34

hov... det var jo ikke meningen..hehe

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 27-07-04 23:09

nero gør det,læg dine film over på pcen som avi fil og i nero brenn dem som vcd,enkelt og greit

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 27-07-04 23:24

overspill det uten noen form for komprimering,fylder en del da men blir helt fint når det er brændt.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 27-07-04 23:25

ps,skal da brendes på vanlig cd jo

Godkendelse af svar
Fra : CCjunior

Dato : 30-07-04 09:31

Tak for svaret jonassr.

Du skal da ha alle pointene..hehe..
jeg har fundet fejlen. mit redigerings program understøtter ikke dvd så jeg har hentet en demo af Pinnacle 9
det dur..

Junior...

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 02-08-04 17:11

hehe takker point kan man altid bruge eller noget