/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
"Fylde"-fil
Fra : Olle_hansen
Vist : 444 gange
40 point
Dato : 27-07-04 20:18

Hej - Jeg har været ret spændt på at stille dette spørgsmål her på kandu.dk...

Kan da lige starte med spørgsmålet:

Hvordan kan jeg LAVE en fil der fx fylder 1 GigaByte eller mere. HVORDAN...

Det er et spørgsmål jeg selv er faldet over, når andre har spurgt mig.

Altså, ganske enkelt - Hvordan "fylder" jeg min harddisk.???

Nu glæder jeg mig til at se reaktionerne! :P

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 27-07-04 20:22

Du kan lave et billede!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-07-04 20:31

Det nemmeste er at lave en zip fil hvor du samler filer nok til at du kommer op på 1 gb. der er max. for en god zip ( i hvert gfald med mit pakkeprogram).
Der er jo bare kige et stort MEN, hvis du kærer med FAT32 og ældre styresystemer så får du nok ikke lov.
NTFS er kun begrænset af diskens størrelse,men det gælder ikke ældre systemer.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-07-04 20:36

Du kunne jo også lave en backup fil, der jo kan fylde rigtigt meget, jeg har en på 27 gb..
Jeg mener at max filstørrelse på FAT 32 er 4 gb, men jeg har ikke lige tjekket det.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-07-04 20:56

Altså du vil bare have en fylde-fil
Stifinder>C:>rul ned til win>h-klik>egenskaber...........min fylder 1,09 GB
Kopier den og hiv lidt ud - så har du 1 GB

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-07-04 23:57

Rip en dvd film!