/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Downloade!!!!
Fra : Yumatci
Vist : 334 gange
50 point
Dato : 27-07-04 18:44

Hej jeg vil helt vildt gerne have alle dragonball filmene så jeg kikkede rundt på nettet men kunne ikke rigtig finde noget og så kikkede jeg lidt på nogle share programmer og der var de men nu er spørgsmålet er det ulovligt at downloade dragonball filmene fra et share program dragonballz har f.eks været i fjernsynet og dragonball har også været i fjernsynet i england eller sådan noget!!!!

Hilsen Yumatci

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 27-07-04 18:51

Det er ulovligt!

Accepteret svar
Fra : Andreas1982

Modtaget 60 point
Dato : 27-07-04 18:52

Ja, det vil være ulovligt.

Du må ikke downloade noget, der fra de officielle kanaler ( producenten ) koster penge.
Hvis du er interesseret kan jeg anbefale Happy Tree Friends, som jeg synes er hyleskægge :)
De er lagt ud på internettet på deres hjememside www.happytreefriends.com

Venlig hilsen
Andreas

Godkendelse af svar
Fra : Yumatci

Dato : 27-07-04 18:57

ok Tak for svaret Andreas1982 og tak for den seje hjemmeside!!!

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 27-07-04 19:18

Det var så lidt....

Husk at de episoder der er lagt på nettet godt må brændes.

Bare tøm din IE cahe inden du går derind og se filmen. Find filen i din IE cache og brænd den!

Jeg har en cd med små 20 episoder, og de tager kegler!!!