/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Arkiv program til gamle lp-plader
Fra : ppk
Vist : 1471 gange
100 point
Dato : 27-07-04 17:49

Hej

Har nogen et navn på et godt program, man kan bruge til at skrive sine gamle plader ind i ?

Det må meget gerne kunne bruges til også at søge kunstner og titler med.

Hilsen Preben

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 27-07-04 17:52

Der ligger et i acces, hvis du har det.

MVH

Kommentar
Fra : penny

Dato : 27-07-04 17:55
Kommentar
Fra : penny

Dato : 27-07-04 18:03
Kommentar
Fra : penny

Dato : 27-07-04 18:05
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-07-04 18:23
Kommentar
Fra : ppk

Dato : 27-07-04 18:26

Hej alle

Mange TAK for de hurtige svar !!!

Men såvidt jeg kan finde ud af er det IKKE lige det jeg efterspurgte.

Jeg ville gerne have navnet på et program der var godt til at indskrive mine gamle plader i, og selvfølgelig også mine musik cdèr.

Så det er en form for arkiv program jeg eftersøger.

Og til viskinge vil jeg sige at jeg har da Access, og har brugt det til bl. a. telefonlister m.m. men jeg orker næsten ikke at skulle fabrikere en base til plader også. Så alt andet lige ville det være nemmere at kunne bruge et færdiglavet program, eller måske var der en eller andet der havde en Access fil som jeg kunne bruge.

Hilsen Preben

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-07-04 18:31

ppk
læs igen, mit tip er et arkivprogram

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 27-07-04 19:10

Hej Teil

Det må du UNDSKYLDE det har jeg lige fået overset, jeg tjekker det lige.

Hilsen Preben

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 27-07-04 19:24

Hej igen Teil

Jeg har lige kigget på dit link, udmidelbart syntes jeg at det ser forvirende ud. Men som jeg ser det kan mysql fåes på dansk, jeg er bare heller ikke lige så god til engelsk så det er lidt svært for mig at se hvordan jeg kan komme til at afprøve programmet.

Så hvis du kunne præciserer lidt nærmere hvordan jeg kan prøve det ville jeg blive meget glad.

På forhånd mange tak.
Hilsen Preben

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 27-07-04 20:14

Måske kunne dette her program benyttes. Har endnu ikke afprøvet det, men umiddelbart set det da interressant ud.
http://www.petrisoft.dk/Download/Indbo390.zip

Kommentar
Fra : penny

Dato : 27-07-04 20:20
Kommentar
Fra : SonjaAS

Dato : 27-07-04 21:21
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-07-04 21:42

Stones har også lidt.
http://www.stoneware.dk/

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-07-04 21:44

Vedrørende programmerne på http://www.nordicos.org/
så er det gratis at downloade. Nogle programmer findes der
dansk vejledning til.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-07-04 21:53

På denne side finder du et dansk program imageDB.
http://www.freefiles.dk/modules/mydownloads/

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 100 point
Dato : 27-07-04 21:54

www.download.dk kan du finde en hel del.

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 31-07-04 09:17

Tak for svaret Teil.