/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
mafia trainer...
Fra : david13
Vist : 298 gange
363 point
Dato : 27-07-04 12:58

der er en masse fejl i mit mafia og det retter patchen men nå patchen er på kan jeg ikke bruge min trainer +19 . kan jeg ikke gøre et elller andet så den virker.

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 27-07-04 13:04

Det kan du ikke.. den trainer er bygget til en bestemt mafia version.. for at få din trainer til at virke skal du ha den i en version som er kompatibel med den version Mafia er i efter opdateringen.... men du kan holde øje med www.megagames.com måske kommer der snart en ny trainer
mvh Brommi

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 27-07-04 13:12

Hejsa..

Trainer er der problemer med. Der findes ikke nogen løsning på dit problem. Du kan ikke køre patchen sammen med traineren. Men du kan prøve at gå ind på de her sider. Her finder du flere løsninger og tips og tricks til spillet.

http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/code/26100.html
http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/26100.html

Mikael

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-07-04 13:49

Har du opdateret til 1.1 eller 1.2?

Kommentar
Fra : david13

Dato : 27-07-04 13:52

jeg har prøvet med begge v.1.1 og v.1.2 men den virker ikke i nogen af dem.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 363 point
Dato : 27-07-04 14:02

De eneste jeg har kendskab til er disse
http://www.mods4games.com/Mafia_misc.html

Kommentar
Fra : david13

Dato : 27-07-04 14:07

tedd: ja den kender jeg også men den er bare ikke lige så god. men det er der jo ikkke noget at gøre ved.

Godkendelse af svar
Fra : david13

Dato : 27-07-04 14:08

Tak for svaret tedd.