/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Quick'N'Brite og Shark cordless Sweeper.~
Fra : Signepigen81
Vist : 1210 gange
100 point
Dato : 27-07-04 10:33

Hejsa,

Jeg har på tvshop set reklame for 2 produkter:

Quick N' Brite - som efter sigende skulle efterlade alle overflader flotte og skinnende. (Tæpper, glasplader, borde osv.)

Shark cordless Sweeper - som er en trådlås og meget støjsvag støvsuger, vejer ca.1,6 kg, og suger alle partikler store som små til sig.

Er der nogen som kender noget til disse produkter, og som har lyst til at dele deres vurderinger?

Hilsen Signe

Accepteret svar
Fra : bauchmann

Modtaget 110 point
Dato : 27-07-04 10:52

Jeg har købt flere produkter gennem TV shop. Hvergang levede varerne ikke op til reklamen. Når først man har fået varen, gider man ikke have det bøvl med at returnere varen, så derfor er det spild af penge. Reklamer er taknemmelige. I forretningerne kan du med lidt rådgivning få varer der kan det samme, men til billigere penge.
Torben

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-07-04 10:53

Nu skal man ikke tro alt hvad de viser på TV-shop
Alt kan lade sig gøre på film.
Og det er dyre produkter de sælger som ikke altid (næsten aldrig) lever op til det lovede.
Med hensyn til quick´n´brite , er der mange almindelige rengøringsmidler der kan det samme.
Støvsugeren kender jeg ikke lige.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-07-04 10:54

Enig med bauchmann.
Det er dyrt at købe disse tv-reklame produkter.
For det meste er det noget bras.

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 27-07-04 11:42

Kender I så nogle butikker som sælger de samme ting som de viser på tvshop?

Har hørt om AB-Swinger (tror jeg nok det hed) Den hvor man sidder på en rød plade og svinger benene op og ned. Har set den i nogle butik og den ligner bare noget værre juks! Er også begyndt at være mere påpasselig med hvad jeg reagerer på via tv.

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 27-07-04 11:59

Der er ingen der sælger de samme varer, men man kan hvis man ved hvad man skal bruge det til spørge sig frem, hvad der har samme virkning. Eks. TV shop havde et produkt der tog pletter af tøj og møbler. Jeg ofrede 40 kr. på Vanish, som er effektivt, og sparede mange penge. (godt 200,00 kr.) Med lidt nysgerrighed kommer man langt.
Torben

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-07-04 12:00

Der er nok ikke mange steder du kan købe sådan noget. Det har med at gøre, at tingene skal være godkendt efter en vis standard for at måtte sælges på det frie marked, og det lever det sjældent op til at kunne.

Godkendelse af svar
Fra : Signepigen81

Dato : 24-09-04 23:58

Tak for svaret bauchmann.

Kommentar
Fra : HugoB

Dato : 28-01-05 23:10

Hejsa
Jeg har selv haft købt en Shark cordless Sweeper og jeg kan glædelig fortælle dig at den faktisk fungere rigtig godt, jeg er faktisk selv lidt overrasket over at den fungere så godt.
Håber det var svar nok, ved ikke noget om det andet produkt, men mener normalt at man skal passe på hvad man køber på TV.
Hugo