/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
Total Gym 1000 - Nogen kendskab??
Fra : Signepigen81
Vist : 1503 gange
50 point
Dato : 27-07-04 10:23

Hejsa,

Jeg har på tvshop set en reklame for et redskab, som skulle erstatte alle redskaber i et fitnesscenter. (www.tvshop.com)
Dette redskab hedder Total Gym 1000 og koster ca.1600kr.

Er der nogen herinde, som kender noget til dette redskab, har prøvet det, og gerne vil dele sine resultater og vurderinger?

Hilsen Signe

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-07-04 10:55

Den der kender jeg en der købte.
Den duede ikke
Var umulig at bruge og gik i stykker med det samme

Har lige kørt elendigheden på lossepladsen fordi min lejer efterlod den da han flyttede fra huset.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 27-07-04 11:13

Lad være med at købe noget fra tv-shop. Alt hvad de har derinde er den rene pengemaskine, kun for at tjene penge. Der er intet der duer...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-07-04 11:23

Ja, det er desværre sådan Signepigen
Men jeg kender det godt: Man sidder og kigger på det og tænker :det der er vist alle tiders og hold kæft hvor er det bare smart.
Det er det de sælger det på.

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 27-07-04 11:36

Jeg er også selv meget skeptisk over for allt der sælges via TvShop - derfor tænkte jeg at jeg ville forhøre mig - det kunne jo være at de for en gangs skyld havde lavet noget der fungerer. Men tak for svarene.

Accepteret svar
Fra : wasabiwoman

Modtaget 50 point
Dato : 07-09-04 12:34

Total gym er en ok multi - træningsmaskine. MEN... problemet er, at Total Gym 1000 er en billig informercial udgave af et ellers udemærket produkt. Se de "rigtige" Total Gyms på den officielle hjemmeside:www.totalgym.com

Som du kan se, er prisen en helt anden. Og der findes mange forskellige udgaver.Læs anmeldelser fra brugere: www.fitnessinfomercialreview.com/totalgym.htm.

Hos www.edirectory.co.uk kan man købe en udgave (Total Gym Xli 212), der er en stærkere model ( f.eks. bedre kabler og ruller ) og med mere tilbehør ( dip bars og footboard) . Jeg mener, den koster 155£ (1700kr.) incl forsendelse til dk. Den udgave har jeg selv lidt kig på.

Godkendelse af svar
Fra : Signepigen81

Dato : 24-09-04 23:55

Tak for svaret wasabiwoman.