/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
V-slicer - Nogen kendskab??
Fra : Signepigen81
Vist : 1270 gange
50 point
Dato : 27-07-04 10:13

Hejsa,

Er her nogen som har prøvet V-slicer fra Tvshop?? (www.tvshop.com)
Et køkkenredskab som skiver, hakker, terner alle slags råvarer.
Jeg vil gerne høre fra nogen, som har prøvet dette redskab og høre deres vurdering af det.

Hilsen Signe

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-07-04 11:08

Kan kun gentage hvad jeg skrev i dit andet spørgsmål
Deres varer er noget billigt bras hvor der ikke er dokumentation for hverken kvalitet eller virkning
og som ikke lecer op til normal varestandard
Selv de CDer de sælger er af elendig kvalitet

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 27-07-04 11:39

Jeg kunne aldrig finde på at købe cd'er via Tvshop. Jeg har købt WinsorPilates via TvShop - lydkvaliteten er ret ringe, men billedekvaliteten er god nok.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-07-04 12:06

Nej, men du ved at sådan noget som en CD, der tænker folk som regel ikke på at det kan være noget lort.
Det er jo noget man kan købe hvorsomhelst og et produkt folk kender i forvejen.

Accepteret svar
Fra : lilleli

Modtaget 50 point
Dato : 27-07-04 13:34

Hej signepigen - en v-slicer kan du fra tid til anden også finde i butikkerne herhjemme - Det er en form for madolin skærer som professionelle kokke bruger - Men i en ret anden udformning.
Men jeg har en af slagsen som jeg købte for ca 10 år siden - og den er altså suveræn. Jeg bruger den i denne tid næsten dagligt til agurkesalat. Derudover er den godt når jeg skal lave grøntsager til snacks gulerods- og agurkestænger til dip - kartoffelskiver til flødekartofler - løg i skiver - salat - tomater mv. Den kan også rive forskelige grøntsager.
Nu er jeg lidt af en køkkentingsnarkoman - og jeg ville ikke undvære min i køkkenet...
Så jeg ville klart anbefale den...
Mht. TV-shops andre produkter - ja så melder jeg hus forbi - har aldrig købt noget ved dem..
Lilleli

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 27-07-04 14:19

Hej lilleli,
Mange tak for dit svar. Nu læser jeg, at det er 10 år siden, du købte din. Men du skulle vel ikke tilfældigvis vide i hvilke butikker, man kan købe sådan en?
Synes nemlig den virker helt genialt - men ved bare ikke om jeg kan stole på Tvshop (det er ikke mange af deres produkter, der lever op til den standard der vises i tv).

Ville helst købe den i en alm. butik - dem stoler jeg mere på end Tvshop.

Kommentar
Fra : lilleli

Dato : 27-07-04 15:38

Hej Signepigen
Ja dengang købte jeg den i en isenkræmmer - her i esbjerg som ikke længere findes( er overtaget af en eller anden kæde) men lad mig lige checke på min skærer derhjemme - den er i hvert fald af tysk fabrikat ved jeg - jeg vender lige tilbage...
lilleli

Kommentar
Fra : lilleli

Dato : 28-07-04 17:57

hej signepigen - undskyld jeg ikke lige nåede dig i går - men jeg har checket på min skærer og det er tysk - et fabrikat der hedder börner - jeg har fundet en side med shop på nettet:
http://www.shop.christo.net/cgi-bin/iboshop.cgi?show0,3676826010
Der er der masser af info - og man kan også købe den - men der er også en importør i Jylland - som du jo kunne kiontakte - han må jo vide hvor du kan købe den.....
håber det kan bruges
lilleli

Kommentar
Fra : lilleli

Dato : 09-08-04 22:18

hej signepigen - har du fundet ud af det eller????
lilleli

Godkendelse af svar
Fra : Signepigen81

Dato : 24-09-04 23:52

Tak for svaret lilleli.

Kommentar
Fra : wasabiwoman

Dato : 26-09-04 18:57

Hej lilleli

Jeg ved, spørgsmålet er besvaret, men jeg håber, du alligevel får læst dette takkebrev. Har købt V-slicer + div tilbehør hos den danske importør -efter at have læst dit indlæg. Har meget længe kigget efter en måde at købe V-sliceren uden at skulle bruge TV Shop. Den var MEGET billigere end igennem TV-shop, vist en nyere model og jeg modtog den dagen efter, jeg bestilte den. FIN SERVICE
Jeg skal øve mig lidt, inden jeg bliver rigtig god til at bruge den. Men jeg har lige skåret et stort løg i bittesmå helt ensartede terninger på under 5 sekunder - bare imponerende.

Til andre interesserede er adressen:
Börner-import.dk
v. Jens Erik Jørgensen
Søndergade 45
7361 Ejstrupholm
Tlf. 74 56 63 78
E-mail: mail@boerner-import.dk

Kommentar
Fra : lilleli

Dato : 26-09-04 19:50

Hej Wasabiwoman
Tak for det - bare glad for at kunne hjælpe - og hvis den så er billigere end på tv-shop - ja så håber jeg at flere ser dette - det er jo bare kanon - håber du får mange gode år med den.. jeg kunne ikke undvære den i min dagligdag...
lilleli