/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Brænding af AudioCd på Nero
Fra : klanger
Vist : 348 gange
200 point
Dato : 27-07-04 09:44

Jeg ville gerne "tage" enkelte numre fra forskellige musik Cd'er og lave min egen Musik Cd til bilen. Er det muligt?
Har Nero Burning Rom 6.2
Er der nogle der ved om der findes en dansk manual til Nero?

Accepteret svar
Fra : RyeJensen

Modtaget 210 point
Dato : 27-07-04 09:47

Det lyder ikke som om du har behov for juridisk hjælp, så mon ikke du har valgt det forkerte kategori ?

Du kan downloade sprogpakker til nero på www.nero.com og den skulle indeholde en dansk hjælp-fil.

Mvh
Jensen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-07-04 09:48

Juridisk, finder du svar her. http://www.infokiosk.dk/sw9430.asp

Godkendelse af svar
Fra : klanger

Dato : 27-07-04 09:53

Tak for svaret RyeJensen.

Kommentar
Fra : RyeJensen

Dato : 27-07-04 09:54

Det var så lidt.

Det du spørger om er nemt nok.

I "opstartsboksen" vælger audio cd og trykker new. Hvis du har sat den cd du vil hente numrene fra i dit drev, klikker du på cd-drevet i træet til højre. Du kan nu trække de tracks over du vil bruge. Du vil spurgt om du vil søge efter titlerne i neros database, hvilket du kan svare ja til hvis du lyster.

Mvh
Jensen

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 27-07-04 10:23

Hej klanger - jeg kan se, at du har oprettet spørgsmålet 2 steder.

Hvis du er hurtig, kan du nå at slette spørgsmål 2 - inden der er nogen der svarer på det.

Mvh Ivan