/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Converter avi til dvd
Fra : Dark_Knoldwegde
Vist : 368 gange
38 point
Dato : 27-07-04 09:06

Hej er der nogle der kender et gratis avi til dvd converter program det behøves ikke være fuld version måske en 30 dages trial bare den kan convertere mere end et minut og der ikke står et vandmærke i hjørnet eller et eller andet!!!

Hilsen Tobias

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 27-07-04 09:23

jeg sidder lige nu og arbejder med Unlead Dvd hentet på www.downloads.com
det er en 30 dages prøve, jeg ved ikke så meget om det endnu, men det er meget bruger venligt..

Junior

Kommentar
Fra : Dark_Knoldwegde

Dato : 27-07-04 09:25

kan du give mig direkte link til hvor man downloader det???

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 27-07-04 09:47
Kommentar
Fra : Dark_Knoldwegde

Dato : 27-07-04 10:37

Kan det gøres så det ikke fylder så meget eller er der et andet program der kan gøre det uden den bliver så stor den kommer nemelig til at fylde næsten 8 GB altså jeg ville jo helst have den blev i den størelse den er i den er nemelig i 800 MB hvis det kan lade sig gøre at lave den om til DVD uden den bliver størere eller i hvert fald bare så den kun bliver noget med 4 GB så den kan være på en dvd skive???

Kommentar
Fra : maxikurt

Dato : 13-08-04 15:51

Du skulle kunne bruge nero vision til at brænde din fil med bare du har de rigtige pluging.